nellylarsson - jag helt enkelt

Alla inlägg under oktober 2012

Av Nelly - 31 oktober 2012 17:22

Hej. Då har syrran gått ut på bus elr godis. E väldigt tyst här..... Bara spotify och vinden utanför som hörs :P Hihi. Tror int de kmr komma särskillt många ida pga vädret. Elr kanske, vet int säkert. Blev så sugen på godis av tanken på halloween, kan int mamma komma hem med godiset snart?! :) Jaja, puss på er, ha en bra kväll!   

Av Nelly - 31 oktober 2012 12:14

Hej. Vad gör ni? Själv ska jag snart äta. Potatisplättar och köttbullar, here I come! Haha :)  Jag har en lillasyster som är tio nu, men hon har ändå inte fattat att man måste plocka undan efter sig. Fast de e klart, jag fick lära mig de ganska fort. Men seriöst, på övervåningen utanför våra rum så har hon lagt en massa grejer. Man kan ju tycka att hon borde ta bort kläderna som ligger och skräpar iaf. Är det någon som ska gå ut ikväll? Inte jag iaf. Har lixom tröttnat på de. Men att klä ut sig och sminka sig helt galet är ju kul! Ska nog bara slappa och, ugh, städa. ida blev mitt smink rätt bra ändå, e inte så van vid att ha en massa concealer, solpuder osv. Men snyggt blev de :) Ha en bra dag! Puss!    Happy Halloween!    

Av Nelly - 30 oktober 2012 12:47

Hej bloggen! Jag hade så himla kul med mina kompisar igår kväll. Vi såg  på "Sisters keeper" (stavn), jättesorglig, och "Sanning eller konsekvens". Vi va vakna till klockan va ett på kvällen. Wow, va ja blev trött, men hade jättekul. Innan vi åkte hem så såg vi på "Perfect man". Jättebra film! Har nyss sminkat mig, och tja, har rätt tråkigt... Vad ska man göra imorgon? När det är Halloween och allt... Ska inte gå ut i alla fall. Puss på er!♥

Hej

Av Nelly - 29 oktober 2012 17:23

Hej. Jag hade en blogg tidigare, men jag var lixom inte nöjd med utseenedet på den. Så nu är det denna som gäller. :) Jaja, just nu sitter jag på mitt rum, ska snart till min kompis. Ska bli så kul! Ha det bra, puss puss!♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

49 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Instagram

Instagram

Blogkeen

nellylarsson - c'est ma vie♥

Polyvore ♥

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2012 >>>

RSS


Skapa flashcards