nellylarsson - jag helt enkelt

Alla inlägg under januari 2013

Av Nelly - 31 januari 2013 16:46

Hej. Imorgon är det hälsodag, ska åka skridskor. Längtar inte direkt, jag är inte särskillt bra på skridskor. Fast det fanns ju inget annat roligt att välja... Känner nu i efterhand att jag skulle ha valt curling istället.... Aja, vi ska ändå bara vara där i två timmar typ, och det börjar tio  Hihi, ja, har inget mer att säga just nu, ska nog fixa naglarna snart, tänkte bara lägga upp några bilder jag tog igår (inte världens bästa och dem har inte direkt något att göra med mitt inlägg, men jaja)

     

PLL

Av Nelly - 29 januari 2013 18:15

Hej. Sitter och tittar på PLL. Måste börja titta igen, har liksom inte hunnit på ett tag. Känns som att jag har haft hur mycket läxor som helst, e säkert inte så mkt som det känns.... Undrar när min nya mentor visar sig.... Alltså, jag har ingen aning om hur hon ser ut, och vi skulle ha träffat henne igår, om jag inte minns helt fel. Nu e Erik och jag nästan klara med NO-arbetet, yayyyy! Okej, lite överdrivet kanske, men e jättelättad att de knappt är något kvar att göra. Då var det bara att börja fokusera på att komma ihåg allt om atomer och sånt kvar på "NO-fronten"..... Har fått sån träningsverk i magen, kan seriöst inte sträcka på mig utan att det gör ont. Hoppas det går över till dansen imorgon. Okej, jag börjar bli lite lätt dåsig nu, måste vila en stund. Ha det så bra till nästa gång!  

Av Nelly - 26 januari 2013 16:34

Hej. Detta blir lite snabbt, ska till Tova så fort pappa kommer hem. Ska sova över där med henne, Alva och Tova. Ska bli så kul!  ska berätta lite hur det är i mitt liv just nu: syrran e sjuk, stackarn... Tänker inte så mkt på läxor nu, känns inte riktigt som vi har några, fast de e väl en del egentligen... Kommer inte på något mer just nu så, kram! Ha det gött!  

Av Nelly - 24 januari 2013 21:14

Hej. Då var det torsdag kväll, en vecka har redan gått (typ). Hur e det med er? Själv e det rätt så bra. Blir lite lätt stressad över NO arbetet, men vi har iaf kommit en bit. På senare tid så har det börjat kännas som att jag hör lite sämre än jag brukade. Kan bero på att vissa för väldigt högt ljud i korridorerna. Gympa imorgon igen, tjejgympa. Har inget mer att skriva, är ganska trött nu,  kram!  

Av Nelly - 22 januari 2013 11:53

Hallå, snart SO, tänkte bara göra ett snabbt inlägg. E klar med SO arbetet, typ.. Ska man göra lite "fakereklam", vad nu den ska handla om  Jag tänkte bara säga hur glad jag är över att ni läser min blogg! Tack så mycket! lite överdrivet kanske, men, jaja. Kram!  

Av Nelly - 20 januari 2013 13:20

Hej. imorgon börjar ääääntligen dansen igen, som jag har längtat! Har helt fastnat för "Pretty Little Liars"! Älskar den serien, har tittat på den hela helgen (e visserligen bara igår, men började i fredags). Ska strax fixa lunchen. Lite kort inlägg idag, mamma ropar på mig. Ses, kram!  

Av Nelly - 17 januari 2013 12:28

Hej, tänkte lägga upp en liten bild på mig och Julia utanför bilden. Jag har bloggat innan utanför bilden, e bara den längsta rasten vi har typ. Aja, här e bilden!

 

Kram!  

Av Nelly - 15 januari 2013 19:38

Hej. Jag vet, har inte lagt upp något på ett tag, sorry. Jag måste verkligen börja göra fler inlägg, men det dumma är att jag inte har något att skriva om, och det känns så onödigt att lägga upp ett inlägg där det bara står typ "Hej. Hur har ni det? Sitter bara här, ska göra läxa snart. Kram!". Ja ni fattar, det blir lite tråkigt, både att lägga upp och att läsa. Så, om jag inte har lagt upp något på ett tag så är det för att jag helt enkelt inte har något att skriva om. Nej, nu kom jag att tänka på vår NO-uppgift vi fick idag..... Ska typ göra en liten film i par. Den ska handla om någon person som är viktig inom kemin. Fick Aristoteles. Kul uppgift liksom... Oj, måste gå, ska äta nu. Kram!  

Presentation

Fråga mig

49 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Instagram

Instagram

Blogkeen

nellylarsson - c'est ma vie♥

Polyvore ♥

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards