nellylarsson - jag helt enkelt

Alla inlägg under mars 2013

Av Nelly - 29 mars 2013 15:44

Hejsan, sitter o tittar lite på Victorious. Har packat kläderna till resan imorrn, ska bli så kul! Flyget går typ 7 på morgonen, måste typ gå upp 4  Kul liksom... längtar till måndag som tusan nu asså!! Fast kommer inte få några presenter just då , får dem på söndagen efter. Blir väll bra antar jag, men inte riktigt samma sak  Jaja, vi ses väll om en vecka då. Ni får ha det så bra tills dess, kram kram!  

Av Nelly - 28 mars 2013 12:48

Hej. Kom nyss hem från skolan, fick sluta 2 timmar tidigare idag, så nu e det loooov!!!  Jippie! Aja, just nu ser jag på "Hunger games" och håller på att göra mig iordning för Julias kalas, ska bli kul. Har ingen idé om vad jag ska ha på mig.... Jaja, jag kommer väll på något. Visade upp filmen i skolan idag, den blev ändå rätt bra. Längtar så till lördag, ska till Kanarieöarna över lovet! Tyvärr är vi borta på min födelsedag  Får mina presenter den 7 april istället för första. Jo, jag fyller år första april. Okej, nu har jag inget mer att skriva så jag ska nog fortsätta göra mig iordning nu. Kram!  

Av Nelly - 26 mars 2013 20:27

Hej. Denna veckan är den bästa på länge, har inge läxor. Har fått så mycket fritid helt plötsligt. Ja, typ  Lektionerna är helt okajj, projektet är att man ska göra en liten film, en plansch och en undersökning. Allt handlar om mobbning och vänskap. Fats de håller vi inte på med ALLA lektioner, två om dan. nu e vi typ klara i min grupp, ja, typ klara  Dans imorrn, ska bli kul. Hoppas vi blir klara snart, e visserligen inte så långt kvar av den, men ändå. Längtar så till uppvisningen nu, ska bli så kul  Synd att den e om en månad   Jaja, får väll längta en månad till då  Haha, mst gå, kram!  

Av Nelly - 24 mars 2013 09:58

Hej. Var på Elixia igår och tränade. Var helt slut efteråt, och nu har jag sån träningsvärk. Men det var kul att träna, kände mig lite out of place, men det va roligt. Ska nog gå dit inte nästa, inte nästnästa, men lördagen efter det. Okej låter lite som att jag inte vill träna, men det är så att jag inte kommer kunna träna de kommande två veckorna. Skola imorrn . Vi ska ha någon projektvecka innan påsklovet, har ingen aning om vad vi ska göra  En bra sak är att vi inte har vanliga lektioner, börjar halv nio varje dag och slutar två. Ska bli skönt, mst gå nu. Ska ut med lillasyrran en stund. Ha det bra, kram!  

Av Nelly - 22 mars 2013 09:43

Hej. Matten sluta nyss, har håltimma till typ tolv någonting. Skönt! Har inte bloggat på några dagar, sorry  Lyssnar lite på musik, har typ inget att göra. Just de, måste lämna in två arbeten, typiskt... Jaja, har ju ett tag på mig så, spela roll   Har typ inget mer att skriva nu, får se senare. Kram kram!  

Av Nelly - 18 mars 2013 15:43

Tjeena. Sitter i soffan och, tja, gör inget särskillt. Va sååå skönt att sluta efter lunchen idag!! Kan vi inte sluta efter lunch imon oxå? Vill inte ha en massa femminuters raster hela dan, man hinner ju inget alls. Iaf, ska till dansen ikväll, har längtat!!  Hoppas jag kommer ikapp bara. Längtar till påsklovet som sjutton nu, inte så länge kvar. Okej, det är typ två veckor kvar, men skit samma, ska till Kanarieöarna!   Ska bli så j*vla skönt att komma bort i en vecka. Kmr dessutom fylla fjorton under den veckan, synd bara att vi inte kan fira då, skulle va kul om man firade sin födelsedag där. Men jaja, får fira den när vi har kommit hem istället. Ska gå och byta om nu till dansen och packa väskan. Kram!  

 

Japp, där har ni mig. Nej, just kidding   

Av Nelly - 17 mars 2013 16:03

Hej. Har varit på en promenad nyss, tog lite bilder. Okej, inte lite bilder, tog väldigt många bilder. Haha, här några av dom.

           

Japp, så mycket tång låg det där idag....

J                  

Kram!  

Av Nelly - 15 mars 2013 10:07

Hej hörni. Sitter hemma, mår lite bättre idag. Första dagen denna veckan som jag har vaknat och varit rätt så pigg. Känns som att jag äääntligen börjar bli frisk, jippi! Varför blir jag alltid borta i en hel vecka när jag blir sjuk? Lite onödigt jag vet, men det var det enda jag kom på att skriva. Vill verkligen bli frisk i helgen, har sååå tråkigt hemma. Dessutom vill jag inte missa mer av dansen. Hoppas dem andra inte har kommit alltför långt bara, det är en ganska så lång låt, och nu är det ungefär halva terminen kvar. mIn näsa har kliat i flera dagar nu, har snart gjort slut på tre paket näsdukar nu. Ska vila nu, måste bli frisk. Kram!  

Presentation

Fråga mig

49 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Instagram

Instagram

Blogkeen

nellylarsson - c'est ma vie♥

Polyvore ♥

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards