nellylarsson - jag helt enkelt

Alla inlägg under juni 2013

Av Nelly - 29 juni 2013 22:45

Hej, lite sent inlägg idag, hehe.

Som rubriken säger är jag hos Julia nu, sover över. Har inte gjort det på jättelänge, jättekul! Såg på "Pitch perfect" förut, äääälskar den! Lite udda kanske, men ändå :)

Lyssnar lite på musik nu, och tar det bara lungt. Rätt skönt. Nej nu börjar jag bli trött i min tumme, hehe. Ha det bra!
// Nelly xoxo

Av Nelly - 28 juni 2013 19:38

Hej, nu det börjat regna här, inte så lite heller. Det har varit soligt hela dagen fram tills nu, typiskt alltså...

Detta får bli lite kort, har inte så mycket att skriva om
Idag har dagen spenderats mest till att sitta vid datorn (hehe) och att packa ihop alla saker. Efter lunch så gick jag ut med syrran. Farmors granne hade kommit över, en tre-åring, och vi blåste lite såpbubblor och så. Pappa kom nyss, vi åt lite tårta (mest för att det är Elvira födelsedag snart) och så. Tror att vi ska åka hem snart.

Ha det så bra!
//Nelly xoxo

Av Nelly - 27 juni 2013 16:53

Hej. Ledsen att jag inte bloggat sedan i måndags, det har typ inte hänt något särskilt så, ja, det hade blivit några bra inlägg.

Det som har hänt

Okej, inte något intressant direkt, men ändå. Köpte en body butter från Body Shop innan tåget gick. Hallon, doftar jääättegott!! Älskar Body Shop, deras produkter är jättebra, visserligen lite dyra, men det är värt det! Tycker jag ;)

 

Annars så har jag typ bara läst Frida och varit inne på Facebook.


Inte så händelserika dagar, gör typ samma saker over and over again. Typ. Aja, ska nog gå ut lite, måste ut! Ha det så bra!

//Nelly xoxo

Av Nelly - 24 juni 2013 18:17

Hej, vet inte hur jag ska börja inläggen, allt känns så konstigt...


Anyway, börjar bli vääääldigt trött på vårt väder här i Sverige... Först i morse så var det molningt och rätt så blåsigt, trodde hela tiden att det skulle börja regna. Skulle dessutom ner till Maxi då, så jag fick cykla rätt fort, inte lätt med all motvind asså... När jag kom hem igen så fick jag äta lunch, klockan var väl typ, halv tolv eller så. Sedan, efter ca två, tre timmar kom världens spöregn! Helt plötsligt bara öste det ner, och det var över lika fort som det började. Tänker liksom, om det regnar kan det väl göra det lite längre än tio minuter? I och för sig så försvann alla moln efter det,  så nu är det bar himmel igen  

Sticker iväg imorgon igen, kommer jag någonsin att stanna hemma längre än en dag? Spelar ingen större roll egentligen, alla kompisar är typ borta, feeling alone    

Måste gå nu, ha det bra!

//Nelly xoxo

Av Nelly - 22 juni 2013 21:28

Då sitter man i källaren för att de vuxna tvingade oss att flytta från TV:n, se skulle se på någon vuxendeckare... Denna dagen har gått väldigt fort, men man har inte "aktiverat" sig så mycket idag, har mest känt mig som en säck potatis. Har bara suttit vid datorn, det blev väääldigt tråkigt. Gjorde bara samma sak, facebook, instagram, you tube, facebook osv.

Ska åka hem imorgon, buhu :( vill stanna längre. Hemma är typ alla borta iaf så, det spelar ingen roll liksom...
Ha det så bra, ledsen för så korta inlägg, mitt liv är inte världens mest händelserika...
Kram!

Av Nelly - 21 juni 2013 19:50

Hej, är hos mormor nu, har nyss ätit middag.

Idag har jag typ inte gjort så mycket, har bara firat midsommar med släkten, och myggorna... De va hur många myggor som helst, det satt myggor på väggen på något hus. Är det någon av er som brukar lägga blommor under kudden?   Inte jag i alla fall. Jag förstår inte riktigt grejen med det.... Sedan började det regna också, perfekt midsommar liksom.

Detta blev ett väldigt kort inlägg, ledsen.

Kram!

Av Nelly - 20 juni 2013 11:30

 

 

Av Nelly - 20 juni 2013 10:57

Hej. kom hem från läget igår kväll, j*drar vad jag hade ont i fötterna! Men det ingår väl när man dansar antar jag   

Jag saknar det redan, nu finns det ingenting att göra längre. Vi denna tiden skulle nog jazzen snart sluta, sedan lunch.  Det var nog det bästa jag har gjort i år. Tänk, fem danser på fem dagar, jag kan inte ens komma ihåg uppvärmningen på dansen i vanliga fall!

Så, vad gör ni idag? Själv ska jag packa igen, får aldrig tid att vara hemma! Ska till mormor, okej, det fanns något att göra men ni fattar  Ska bli jättekul att åka dit, har inte varit där sedan februari tror jag. Blir lite extra kul eftersom mina kusiner från Stockholm.


Nu måste jag börja packa, ha det så bra!

Kram!

Presentation

Fråga mig

49 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Instagram

Instagram

Blogkeen

nellylarsson - c'est ma vie♥

Polyvore ♥

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

RSS


Skapa flashcards