nellylarsson - jag helt enkelt

Alla inlägg under oktober 2013

Av Nelly - 28 oktober 2013 10:12

Hej, har äntligen hittat bra anslutning här, det är olika beroende på var i huset man sitter. Irriterande faktiskt, det värsta är att det ändras flera gånger, så man kan aldrig stanna på bara ett ställe.

Jaja, nu är vi i alla fall här, och mamma åkte för ungefär två timmar sedan, känns lite konstigt att hon inte är här, bara Elvis och jag, men det gör inte så mycket. Ska snart fika, sedan måste vi nog flytta våra saker till rummet där vi ska sova.

Kram kram!

 

bild från i somras hos farmor

Av Nelly - 27 oktober 2013 11:34

Hej hej, har packat hela förmiddagen, inte särskilt fort eller mycket men men, ska vara borta en vecka så måste ha med allt jag kan tänkas behöva. Längtar inte riktigt till den fem timmar långa bilresan då man mår illa och när man kommer fram är det beckmörkt ut och man tror att det är halv ett på natten. Men men, det är värt det, så mysigt att komma upp till mormor.

Måste packa ihop det sista och be mamma om hon kan sy ihop ett litet hål i ett par av mina byxor.

Kram!  

 

Av Nelly - 26 oktober 2013 17:35

Idag har jag tränat, super kul och jag måste säga att jag aldrig har varit så taggad innan träningen innan. Har nog varit för att jag har varit ganska stressad det senaste. Prov och annat sånt, som jag verkligen inte ska tänka på under lovet.

Har också köpt 0.7 kg godis på maxi idag, 30 kr/kg är ju helt otroligt! Men såklart är det inte det så länge :/ Men, men, har ju hunnit nu  Köpte så mycket för att  Elvira och jag ska till mormor och morfar imorgon och stanna där några dagar, maxi finns inte där så vi skulle inte kunna köpa där. Dessutom fick Elvis en massa godis på handbollen idag, fickorna på hennes byxor var hur stora som helst, fatta hur mycket godis det var! Så nu har vi godis för jäättelänge, haha!!

Nej, måste ta och skölja ut munnen nu, alldeles sockrig, hehe  

Kram!

       

Min galna syster, och ja, jag fick lägga upp den bilden ;)

Av Nelly - 25 oktober 2013 17:59

Dålig bild Ikr

Kram! 

Av Nelly - 25 oktober 2013 16:04

Hej, nu är det ääääntligen höstlov! Det har vi förtjänat, bara idag har vi haft franska och SO-prov, kul liksom. Men nu är det äntligen avklarat och en vecka utan skolarbete är framför oss! lät lite konstigt, haha

Ikväll ska jag och Alva ut och springa, så skönt att komma ut på kvällen, även om det är väldigt kallt nu. Men jag älskar att springa, och träna över huvudtaget. Ska träna imorgon också, har lovat mig själv det, har inte det på två veckor nu tror jag.

Ha det så bra, kram kram!

 

Av Nelly - 24 oktober 2013 14:58

Hej, sitter nu och äter lite mellanmål. Kom nyss hem från frisören, det var verkligen dags att klippa topparna. Har inte klippt mig sedan i vintras, så nog var det dags alltid.

Förra gången jag klippte mig, alltså det var inte så bra. Jag behövde bara klippa topparna, och jag tänkte "Aa, men ta typ 3 centimeter", hur mycket tog han? Ja, kanske en decimeter eller så. Han är en väldigt duktig frisör, men lite väl mycket blev det. Så jag var lite nervös denna gången, för om mer än 5 centimeter hade klippts av, då...

Men hon, för det var en hon, som klippte mig idag var jätteduktig. Hon tog precis tillräckligt och det kändes väldigt bra.


Ska ta och plugga lite till franska provet imorgon, måste verkligen lära mig detta nu!

Kram!

Av Nelly - 22 oktober 2013 18:38

Hej, har precis bakat muffins, så stora och fina! Doftade hur gott som helst i hela köket! Dessutom världens finaste formar, som jag fick för några år sedan. Jag är en sådan person som inte vill använda sånt som jag tycker är sjukt fint, men nu var det dags, haha!

Idag har varit en lugn dag, ska bara plugga lite nu och byta till myskläder, kram!  

           

Hi

Av Nelly - 21 oktober 2013 16:18

Hej, fick hem mina skolfoton idag, gud vad jag blev nöjd i år! Har inte varit så nöjd sedan, detta kommer låta konstigt kanske, men sedan fyran. är så glad att jag valde att ha mitt puder i fickan då, istället för mobilen, annars hade jag väll sett ut som förra året, det var inte bra...

 

Gud vad det regnade i morse! Bara den korta lilla biten mellan bilen och skolan blev jag jätteblöt. Tur att jag fick skjuts i alla fall. På hemkunskapen idag så gjorde vi muffins, supergoda, smeten med, haha! Fick med mig fem stycken hem, nu har jag två kvar, hehe. Ska nog baka muffins någon dag, om jag kan så gör jag det imorgon. Ska nog plugga lite franska nu, sedan ska jag nog packa ihop lite innan dansen.   

Presentation

Fråga mig

49 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Instagram

Instagram

Blogkeen

nellylarsson - c'est ma vie♥

Polyvore ♥

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards