nellylarsson - jag helt enkelt

Alla inlägg den 27 mars 2014

Av Nelly - 27 mars 2014 19:12

Hej, sitter och tänker på ja, vet inte, kanske hur jag ska förklara matte för femmor? Nej, men jag tar det bara lugnt. Dagarna denna vecka har gått förvånansvärt fort, av våra två prao-veckor så har snart en gått. Jag vet inte direkt vad jag ska tycka om det, det är roligt att praoa och göra annat än att bara plugga i skolan hela tiden. Men samtidigt så vill jag inte praoa hela tiden, det är ändå ganska skönt att gå i skolan och att alltid träffa sina kompisar.

Hur som helst, idag har jag i princip bara varit mattelärare, och det är faktiskt förvånansvärt roligt. Just matte trodde jag skulle vara svårt att kunna förklara, men enligt mig är det klurigare med svenska och NO.


Nu måste jag ta bort mitt smink och fixa väskan inför imorgon. Kram!

 

En äng i somras, kan det inte vara varmt snart igen?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

49 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Instagram

Instagram

Blogkeen

nellylarsson - c'est ma vie♥

Polyvore ♥

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards