nellylarsson - jag helt enkelt

Alla inlägg under februari 2013

Av Nelly - 23 februari 2013 17:51

Hej. Har varit med Julia idag, va lite på Lindex, fikade på Maxi, lockade håret. Undrar vem som går till final ikväll.... Hoppas det inte blir något bidrag som va som Ravaillacz elr hur det nu stavas. Här e några bilder vi tog i eftermiddags

 

   

Av Nelly - 21 februari 2013 19:22

Hej. Jag är så ledsen för att jag inte lägger upp så mkt längre, har helt enkelt haft för mycket att göra. Har franskaprov nästa vecka, har såååå mkt att plugga på! Grammatik, intressen, regelbundna verb osv. Ska också ha matteprov v.10, längtar veeeerkligen inte! Aja fredag imorgon, ääntligen. Ska bli så skönt med helg, nån som håller med? Ni får ha det få bra, kram! 

Av Nelly - 17 februari 2013 10:22

Hej, kom hem från farmor igår. Har varit där sedan i onsdags eftermiddag typ. Har knappt gjort någonting, bara spelat sims, nån mer som har sjukt tråkigt? Va ändå skönt att komma hem. Skola imon   vill ha mer lov! Haha, mne det ska ändå bli kul att träffa de andra, okej låter säkert som när man ska börja skolan efter sommarn'. Äh whatever, ska nog spela lite sims sen, får se. Har suuupertrökigt asså, jaja kram!  

Av Nelly - 11 februari 2013 17:50

Hej bloggen. Är hos mormor, dem har tänt kakelugnen så det är ganska varmt här inne. Vi kom hit i lördags vid typ sju, elr något sånt. Såg ni på Melodifestivalen? Lite dum fråga kanske, men jaja   . Det gjorde iaf jag, tyckte ni att rätt låt kom till final? Jag är lite osäker på det, tycker att Anton borde ha kommit till final ändå. Åkte skidor igår, fick sån skoskav av pjäksorna (tror det stavas så)! På toppen av det så fick jag hur j*kla ont i knät som helst! Kunde knappt stå upp, att gå va näst intill omöjligt. Blev bättre under natten, gör fortfarande lite ont, men nu kan jag gå! Ni får ha det så bra, kram!  

 

Av Nelly - 9 februari 2013 12:54

Hej. Lyssnar lite på NRJ just nu, har ganska så tråkigt. Ska åka till mormor efter lunch, ska åka skidor. Ska bli jättekul. Har redan packat, ska bara fixa mina andra saker, typ datorn    Oj, mst gå, syrran ropade, ska äta. Pasta, mums1 Skriver nog något hos mormor, får se kram!  

Av Nelly - 6 februari 2013 09:08

Hej, detta blir riktigt snabbt, engelskan börjar om typ fem minuter så, ja. Swefilmer är nere   Har iaf hittat en annan sida, megashare.info. Där finns alla avsnitten tror jag, bara det att ljudet är inte det bästa. Fast vet int om det blir bättre på dem andra avsnitten, har bara sett ett än så länge   Dans ikväll, undrar om jag klarar styrkan idag med min rygg.... Mst gå, kram!   

Av Nelly - 5 februari 2013 17:26

Hajj. Åt precis en sån där liten mjölkchoklad, hade helt glömt hur dem smakar! Men gud vad gott det var! Jaja, det sk bli så skönt med sportlov nästa vecka, ska upp till mormor först, sedan till farmor. Har liksom hela veckan bokad, om man säger så. Jag gick ner till Maxi med Sanna efter skolan, hade ändå inget att göra hemma. Vi kollade lite på Lindex, köpte presentpapper och fikade på ett café, vet inte vad det heter, men whatever. Jag tog ett wienerbröd (as allways ) och hon tog en semla. Skulle gärna vilja gå dit igen med henne. Såg en jättefin tröja på Lindex, visserligen var det inget som var mer speciellt än andra tröjor (lät lite konstigt kanske men jaja), men den var ändå väldigt snygg. Nu ska jag börja läsa min Julia och bara slappa, gött att inte ha några papper att göra matteläxan på just nu! Kram!  

 

Av Nelly - 3 februari 2013 17:27

Hej. Har varit på Frölunda Torg idag, fick lite nya kläder.   

  • Linne från Gina Tricot
  • Kofta och tröja från New Yorker
  • Hörlurarna fick jag av pappa, vet inte var han köpte dem, man jaja   

Ska plugga matte strax   Kram!   

Presentation

Fråga mig

49 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Instagram

Instagram

Blogkeen

nellylarsson - c'est ma vie♥

Polyvore ♥

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards