nellylarsson - jag helt enkelt

Alla inlägg under april 2013

Av Nelly - 28 april 2013 11:33

Hej

Igår hände inget särskilt i mitt liv, tränade, åt lite choklad och slappade. å, typ en helt vanlig lördag för mig   Städade även lite på mitt rum, hade typ brist på saker att göra...

Idag ska Elvira och pappa åka till Göteborg Horse show, själv kommer jag nog kolla igenom läxorna och kanske städa lite eller något annat tråkigt. 


Uppvisning om EXAKT EN VECKA!! Så sjukt taggad!!!

Nu får nog detta lilla inlägg, tyvärr, ta slut. Kram!

Av Nelly - 26 april 2013 19:00

Sitter här och tittar på "Victorious". Det känns så skönt att det ääääntligen är helg! Har haft en massa denna veckan, så det är nästan skönare än vanligt.


Hade ju franska redovisningen tidigare idag. Det gick inte särskilt bra, filmerna som vi skulle visa fungerade typ inte och sedan när vi var klara så märktes det knappt, vi gick typ bara och satte oss. Kändes inte bra....


Ska iväg och träna imorgon ska bli kul  

Bara en vecka kvar till uppviningen nu, så spänd!!!

Kram!

 

Av Nelly - 26 april 2013 09:01

Sitter i korridoren med goaste Julia. Har precis haft matteprov, gick rätt så bra. Klarade det på typ 40 minuter, startade klockan 8, egentligen börjar vi 8.40 Känns bra  


Har franska redovisning i eftermiddag, kommer typ dö! Hoppas, hoppas bara det går bra!


Ska nog gå ner till gympan om typ en halvtimme, hoppas vi gör något annat än att leka eller spela badminton, som vi typ alltid gör på tjejgympan.


Nu har jag inget mer att berätta för er, gör nog ett litet inlägg när jag kommer hem, berättar då om hur det gick med presentationen. Kram!

Av Nelly - 25 april 2013 08:59

Sitter i korridoren nu, No:n börjar om en kvart. Har, istället för gympa  , haft vårstädning. Vi hittade typ en miljon plastpåsar, på bara ett och samma ställe! Några av killarna i klassen hittade en sked, en fullt fungerande cykel(!!!!) och en kniv i en Pringles-burk. Ja, väldigt konstigt. Fattar inte att det fanns så mycket skräp, bara runt skolan. Dem handskarna som man har på sig, stinker! Det räckte att man hade på sig handksarna i en minut, sedan luktade ens händer precis lika illa. Hatar att vårstäda!


Ska ha engelskaprov i eftermiddag, hoppas det går bra, hoppas det går bra! Kan typ bara glosorna, och lite av fraserna.

Har typ inget mer att skriva nu, kram!  

Av Nelly - 24 april 2013 16:09

Idag har väll varit en helt vanlig dag i mitt liv, cyklade i ett hyfsat bra väder, hem i regn. Kul... Ska till dansen ikväll, sista innan uppvisningen, ska bli såå kul! Hoppas vi får reda på vilka tröjor vi ska ha på oss idag... Jaja, jag har inget mer att berätta om mig, så vi ses! Kram!  

 

Av Nelly - 23 april 2013 21:00

 

Kram!  

Av Nelly - 23 april 2013 16:29

Sitter här och pluggar satsdelar (supertråkigt), franska och engelska. Kommer ha engelska prov på Torsdag, och franska redovisning   på Fredag, kommer typ dö.  Längtar iiinte!

Ska stå i hälsoteket nästa vecka,kl.12 - kl.15 Låter inte så illa, missar SO:n och franskan, MEN det är på en Fredag, veckans kortaste dag! Blir tvungen att stann i skolan i 2,5 timmar efter att vi egentligen slutar  Har genrep senare den dagen, fast det är typ 18.30 så jag hamnar inte i någon tidsnöd, eller vad man nu ska säga.


Jag var hos farmor i söndags, hjälpte henne till med att klippa av lite grenar från träden, eller, det var rätt mycket grenar.

Måste plugga vidare nu, kram kram!  

Av Nelly - 20 april 2013 14:33

Hej, kom nyss hem. Har varit o tränat på Elixia, cardio energy. Nu e jag medlem, måste gå dit igen, va jättekul. Jag älskar känslan man har efter träningen! Måste gå dit igen, fast ska nog simma då istället  


Efter träningen åkte mamma och jag till Backaplan. Vi köpte ett par svarta skjorts, en ansiktsmask och en kroppsspray, allt från H&M.

 

Har inget mer att skriva om idag, får se om jag gör något mer inlägg idag.

Kram!  

Presentation

Fråga mig

49 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Instagram

Instagram

Blogkeen

nellylarsson - c'est ma vie♥

Polyvore ♥

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards