nellylarsson - jag helt enkelt

Alla inlägg den 30 november 2012

Av Nelly - 30 november 2012 17:20

Haj, hoppas ni har en bra freda' som ja    Har sminkat mig lite, ville bara, hade trökigt. Blev faktiskt riktigt bra. Ja vill gärna lägga upp lit bilder, men ja vet int på vad. Kan ni int ge mig lite tips sötisar? Ska va ensam hemma me lillsyrran typ hela kvällen, mamma ska på julbord om en halvtimme o pappa kmr int hem förän vid halv nio. Kan de int bara bli december snart? Vet, de e imon, men längtar ändå. Nån som längtar efter å se julkalendern i år? De gör iaf ja. Ja känner att man kan int bli för gammal för julkalender. Visst de kan va lite löjlig, men de gör inget, eller hur? Så skönt att alla prov e över, int lika kul å ha en matte och SO bok liggande intill mig.... Ser dem int så bra, min tidningar täcker dem rätt mkt    Lyssnar på One Direction, älskar deras låtar! Har en hel spellista på spotify me deras låtar. Hmm, vad mer ska man skriva....?

Mst tyvärr gå. Ses sötnosar!  

Presentation

Fråga mig

49 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Instagram

Instagram

Blogkeen

nellylarsson - c'est ma vie♥

Polyvore ♥

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards