nellylarsson - jag helt enkelt

Alla inlägg under mars 2013

Av Nelly - 12 mars 2013 14:25

Hej allihop. Ser bara lite på TV, har rätt trökigt, finns inget a göra när man e sjuk   Mår lite bättre nu iaf, eller började göra det efter att jag tog en huvudvärkstablett och åt lunch. Hihi, tog lite av min Ben&Jerry's glass förut, gottigotti! Har vart inne på FB en stund, chattade lite med Linn. Kolla in hennes blogg btw : http://www.lineekman.devote.se

Kramis!  

 

Av Nelly - 12 mars 2013 10:14

Hajj. E fortfarande sjuk och, tja har inte nåt speciellt att göra. Ser bara på TV och dricker lite läsk, måste få i mig lite socker så jag orkar skriva detta. Och stå på benen längre än en minut Missade hälsodagen, ville så gå till Universeum. Lite överdrivet kanske, men jaja. Blev lite kort inlägg idag. Kram  

Av Nelly - 11 mars 2013 17:06

Hej läsare. Blää, hatar att vara sjuk  , har feber ont i huvudet och e alldeles svag i kroppen. Visserligen har jag inte vart sjuk på 3 eller 4 månader så det var väll dags nu antar jag Hoppas ni har det bättre än jag. E verkligen int kul att va sjuk, fast tror int att någon tkr det. Hoppas jag är frisk nog imorgon till hälsodagen, ska till Universeum, eller ja, förhoppningsvis ska jag det. Nu när jag tänker på det så e denna veckan den mest avslappnade på länge, har hälsodag imorrn och studiedag på torsdag. Dessutom slipper vi dem över en timme långa svenskalektionerna  och dem längsta och tråkigaste dagarna. Jaja, ni får ha det så bra, kram  

 

Av Nelly - 10 mars 2013 16:51

Har nyss börjat lukta rök här inne, mamma o pappa eldar upp en massa björkris och vår julgran. Har varit lite på Lindex idag, hittade inget, hade ändå inte pengar med så skit samma. Måste verkligen få nya kläder  , har verkligen tröttnat på dom jag har asså. Asså gud e dem inte klara med det snart+ Mitt rum kommer ju lukta skitmycket rök när dem e klara, typ. Nån som vet nåt bra att göra på en söndagskväll? Inte jag iaf. Har haft suuupertrökigt dem senaste dagarna, har inte haft något att göra alls. Hoppas ni har haft det bättre, kram!  

   

Av Nelly - 9 mars 2013 18:52

Hallu. En timme kvar innan mello startar, vem tror ni vinner? Själv finns det ingen självklar favorit, så länge det inte är någon på svenska så blir det väll bra antar jag. Har haft svintrökigt idag, finns inget att göra överhuvudtaget. Har bara suttit inne o slappat. Ska äta middag snart, ni får ha det så bra. Kram!  

 
  

Av Nelly - 8 mars 2013 19:00

Hajj. Finally fredag! Hade matteprov idag, gick rätt bra. Hoppas jag... Så skönt me helg nu, håller med? Ska äta strax, pasta o köttfärssås. Mumsi      Har inget mer å skriva nu, ha det så bra till nästa gång. Kram!  

   

Av Nelly - 7 mars 2013 17:56

Hallu, sitter o pluggar lite innan provet imorrn. Längtar konstigt nog inte till en fredag, eller jo, lite. Vi ska nämligen inte ha franska imon, min sista lektion, får sluta en timme tidigare. Yayyy! Mst plugga vidare, kul liksom... Aja, kram!  

 

Av Nelly - 5 mars 2013 15:32

Hej. Sitter på bibblan nu, pluggar som bara den inför matteprovet på fredag och musikprovet

imorrn. Har väskan full med böcker, måste, måste, måste plugga asså! Hoppas det går bra imorrn, måste det göra! Hade inget mer att säga just nu, så ni får ha det så bra. Kram!  

 

Presentation

Fråga mig

49 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Instagram

Instagram

Blogkeen

nellylarsson - c'est ma vie♥

Polyvore ♥

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards