nellylarsson - jag helt enkelt

Alla inlägg under april 2013

Av Nelly - 16 april 2013 19:33

Först vill jag säga att jag är ledsen till att jag inte har bloggat sedan i Lördags, jag ska försöka skriva oftare. Jag vill själv blogga oftare, har tyvärr (vet att jag har sagt det tidigare) inte en enda idé om vad jag ska skriva för att göra det intressant för er som läser.


På dansen igår så blev vi klara med den, och vi fick öva med kjolarna vi ska ha på oss på scenen, jättefina! Gröna, ljusblå och babyrosa, kommer bli jättefint! Undrar vad vi ska ha på min andra, eller mer specifikt, jag undrar vad vi ska ha för tröja. Det spelar egentligen inte en så stor roll, det brukar bli väldigt bra.


Ska ha mattediagnosen imorgon, längtar liksom...    Hoppas det går bra. Okej, måste gå nu, ska ta en dusch. Kram!  

Av Nelly - 13 april 2013 13:41

Hej alla som läser min blogg! Sitter och äter lite mjölkchoklad, gottigotti I övrigt finns det inte så mycket att göra här. Egentligen skulle mormor och morfar kommit, men nej då, de kom aldrig iväg hemifrån. Kommer inte ihåg vad mamma sa att problemet var... Ska nog öva lite på dansen snart, känner att jag måste göra något.
Anyway, vad håller ni på med? Har inget mer att säga till er nu, så det får väll bli allt. Under här har ni min lilla chokkladkaka, yummy!

Kram!   

Av Nelly - 11 april 2013 20:53

Hej, sitter och lyssnar på Little Mix. Har lyssnat på dem typ heeeela dagen nu , älskar dem! Tänk, redan har Torsdag gått, bara Fredag kvar. Längtar till helgen, mormor och morfar kommer. Ska träna på Lördag, och öva som en galning på danserna! Dem måste sitta perfekt! Har regnat idag, och snöat. Seriöst det ska inte snöa i April! Ska tydligen regna imorgon också  Har inget mer att skriva nu små läsare, kram!  

    

 

Av Nelly - 8 april 2013 15:15

Hej små läsare. Fick sluta mkt tidigare idag, skööönt! Fast nu måste jag ju komma på vad jag ska göra också.... Ska fixa dansväskan sedan, men det kan vänta någon timme eller så. När jag kom hem hade jag inte lust att bara slänga i mig två mackor och titta på TV, så jag gjorde smoothie och stekte ägg till mig och min lillasyster. Gotti!

 

Tja, har inget mer att skriva nu så det får väll sluta här. Kram!  

Av Nelly - 7 april 2013 17:59

 

Örhängen från affären på hotellet

 

Liten vas från farmor

 

BB-cream från Maybelline

 

Presentkort på H&M

 

Gullig kopp och tallrik från Iems tror jag

 

 

1000 kr  

 

Och slutligen... Take me home! Älskar den skivan!   Fick inte så mycket i år  men eftersom jag fick lite pengar så kan jag ju köpa själv  

Kram!  

Av Nelly - 7 april 2013 11:19

Vet inte hur jag ska börja. Kom hem från Gran Canaria igår typ klockan sju eller åtta, vet inte säkert. Va så skönt där,va typ 25 grader där och stekande sol 

Mina dagar gisk typ bara ut på att sola och bada, sååå skönt! Men man skulle ju åka hem också.... Fast är ändå rätt skönt att komma hem, har äntligen internet. Haha, ska bli skönt att träffa kompisarna igen. Har saknat dem, inte kylan dock... Fyllde år i måndags  , fick bara två paket där, en bok och ett par örhängen Men jag fick resten av presenterna imorse. Ska ta en dusch snart, ses senare. Kram kram!  

Presentation

Fråga mig

49 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Instagram

Instagram

Blogkeen

nellylarsson - c'est ma vie♥

Polyvore ♥

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards