nellylarsson - jag helt enkelt

Alla inlägg den 2 november 2013

Av Nelly - 2 november 2013 17:59

Hej, ledsen för så dålig uppdatering, vet inte varför jag inte har skrivit något. Shame on me

Tänk det är redan november, får snart börja leta julklappar, hjälp! Haha, nej men det är ändå otroligt att året gått så fort, eller hur?

Denna veckan har gått väldigt fort tycker jag, men den har varit enformig. Varje dag var den samma, typ. Satt vid datorn, gick ut lite, åt godis  ... Igår kom mamma och pappa upp hit, och imorgon så ska vi åka hem.Tråkigt, men ändå ganska skönt. Visserligen är jag inte suuperförtjust i skolan och att gå upp halv sju eller tidigare varje dag, men det är ändå skönt att ha sina vanor. Dessutom så kunde jag inte somna förrän efter halv tolv, eftersom mamma och pappa satt och tittade på film, *host* sänk volymen...

Idag så var vi och badade i Kristinehamn, jättekul, har inte varit på ett badhus på jättelänge, så det var verkligen dags, haha. Vi var där i två timmar, kul men man var också jättetrött efteråt och man ville bara lägga sig när man kom hem. Sedan gick Elvira, mamma och jag på en promenad och lite inne på Lidl. Gissa vad som kom hem med oss. FEL! Om ni inte gissade på godis förstås, i sådana fall så hade ni rätt.

Ska nog äta snart, ha det så bra tills vi ses igen, kan inte lova när   

Kram!

 

Jag vill ha "Love Spell" body mist, eller "Pure Seduction", vad vill ni ha?

Presentation

Fråga mig

49 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Instagram

Instagram

Blogkeen

nellylarsson - c'est ma vie♥

Polyvore ♥

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards