nellylarsson - jag helt enkelt

Alla inlägg den 1 juli 2013

Av Nelly - 1 juli 2013 19:39

Hej. Dagen har spenderats med att fira Elviras födelsedag. Att hon är 11 nu är liiiite svårt att förstå haha. En av hennes presenter var Sims3 husdjur, så nu har hon suttit med det sedan vi kom hem.

Först så åt vi lunch på en kinarestaurang, tillsammans med Elviras kompis, där jag för övrigt hade lyckats glömma min jacka innan (hehe, duktig man känner sig). Älskar bufféen, jättegott. Lyckades även få tillbaka jackan, blev jätteglad, kändes så skönt att inte behöva ha mammas mer (förlåt mamma). Sedan åkte för att gå på bio. Vi råkade komma bara liiiite för tidigt, typ en timme, hehe.. Vi skulle se "Dumma mej 2" , den var faktiskt bra. Jag älskar dem där små gula sakerna som springer runt hela tiden, dem är så söta!

   

                                                           ↑

Supersöta!


Måste gå nu, ska äta pizza!

// Nelly xoxo

Presentation

Fråga mig

49 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Instagram

Instagram

Blogkeen

nellylarsson - c'est ma vie♥

Polyvore ♥

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards