nellylarsson - jag helt enkelt

Alla inlägg under november 2012

Av Nelly - 19 november 2012 21:02

Hej. Har gått igenom mitt första matteprov med pappa. Blev int helt nöjd. Blev godkänd iaf. Det jag inte fattar är lärarens kommentar "Var kommer det ifrån?". Kan han int va nöjd med att ja försökte? Jag borde nog säga att frågan var "baserad" på en föregående fråga. Och sen handlade om volym. O ja e int så himla bra på de.. Gud, de känns som ja int ens vill se mitt omdöme nu. Förresten, min mattelärare är oxå min mentor, gillar verkligen int att ha utvecklingsamtal me honom... Ida va de.den mest krävande danslektionen på läänge. Mst gå, innan ja kastar mobilen i golvet, den kam ju int stava.. Puss på er! <3

Av Nelly - 17 november 2012 10:33

Hej. Nu mår jag äääntligen bättre! Yayy! Eller, e fortfarande snuvig som f*n men, ändå :D Har lite panik, mamma fyller år på torsdag, och har ingen aning om vad man ska köpa åt henne! Hoppas VERKLIGEN att pappa o jag åker och köper någonting imorgon. Int ida iaf. Ska o köpa nya jeans med mamma. Behöver verkligen nya kläder. Det kommer alltid finnas på min önskelista, nya kläder! Ska försöka lägga upp någon bild, vet bara int på vad... Ses, ha en bra helg!

Av Nelly - 14 november 2012 18:09

Hej. Precis som rubriken säger så är jag sjuk, snuvig, hostar och de känns som att ja inte kan höra nånting med mitt vänstra öra. Kul lixom... Nej, gud vad min näsa e snorig.... Måste gå, börjar få huvudvärk, ses! Håll er friska!   

Av Nelly - 11 november 2012 15:18

Hej. Ligger i sängen med en värmekudde på magen. Mår inte särskilt bra. Har ont i både magen och halsen, kan knappt prata. Gud, kan int sluta tänka på den slemklumpen ja hostade upp innan... Ewww.. Hur har ni de? Hoppas ni har de bättre än ja <3 Ska nog vila nu, puss på er!<3

Av Nelly - 9 november 2012 15:06

Tja! E så glad att de äääntligen e fredag! Nån mer som känner så? Jaja, har sån, tja "dansgläjde" just nu. Vill lixom bara dansa loss lite. Okej, det låter konstigt.... Aja, känner ungefär  så just nu. Längtar nästan lite till måndag, vet de låter konstigt, men jag bara längtar efter att fortsätta med lucia-dansen. Nej, ja dansar inte balett, jazz is the thing for me! Hihi. Lägger nog upp nåt imon också får se, ha en gryyym fredag!   

Av Nelly - 6 november 2012 21:07

Hej. Nån mer som känner sig skiitstressad (mest pga skolan) occh känner att man inte hinner nånting? De gör iaf jag! Har en matteläxa som måste in på fredag, har knappt börjat på den, och har så man två prov nästa vecka. Kul lixom... Just nu lyssnar ja på One Direction. De e så bra!! Och söta..Hihi  Nån mer som hade det sjukt regnit när man skulle hem från skolan? Mina byxor va helt genomblöta när jag äntligen kom hem. Har haft så himla ont i ryggen, ska nog värma min värmekudde sen.. Ja, de va allt från mig, puss!

Av Nelly - 5 november 2012 16:32

Halli hallå! Det är jag igen! Haha! :) Nu sitter jag här vid skrivbordet och lyssnar på musik. Ska bli så kul att komma tillbaka till dansen efter en vecka. Ja vet, en vecka e inte mycket, men jag älskar ju dans so much! Okej, de va lite konstigt för mig... Aja, då va man tillbaks i skolan efter ett suuperskönt höstlov. Vill verkligen inte till skolan idag. Ska disikera en fisk innan lunch..... Eewwww! Det enda som e bra e att ja o Tova nog ska göra något efter skolan. Nu har jag inget mer å skriva, så ha de bra till nästa gång! Puss!  

Av Nelly - 2 november 2012 11:49

Hej. Just nu är ja helt, tja, inte chockad men typ. Mitt Sims har börjat strula igen. Altså jag blir helt galen! Ja fattar inte hur det går till. Antar att ja måste skaffa mig ett nytt. Jag kan inte installera om det igen, har redan gjort de. De e lixom mitt favoritspel, har inget å göra utan sims. Okej, nu låter de som ja e typ desperat. E kanske lite desperat :P Får väl höra med pappa hur ja ska göra IGEN. Jaja, puss !♥

Presentation

Fråga mig

49 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Instagram

Instagram

Blogkeen

nellylarsson - c'est ma vie♥

Polyvore ♥

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards