nellylarsson - jag helt enkelt

Alla inlägg under januari 2013

Av Nelly - 12 januari 2013 21:35

Hej. Vet det är lite sent med mitt inlägg, glömde. Var med Julia efter lunch, gick ner till Maxi (som vanligt), fikade och kollade på Lindex. Måste köpa en kajal/eyeliner snart, tror jag vet vilken. Efter middagen så spelade jag och min familj ett spel, typ charader, fast lite mer stressande. Eller inte lite mer stressande, mycket mer stressande! Det var lite som programmet "Gäster med gester", fast man har en viss tid på sig, och man ska bara göra ett ord i taget. Oj just det, ska visa min outfit!  

Som innan, förlåt för att det blev lite sent, kram!   

Av Nelly - 12 januari 2013 10:51

Hej. Vaknade för cirka en timme sen nu, så skönt att sova ut!  Ska sminka mig alldeles strax, ska nog gå ner till maxi sen. Får se hur jag gör.... Ska lägga upp en daily outfit senare, har ingen bild än Jaja, måste gå nu, men som sagt, lägger upp mer sen, kram!  

Av Nelly - 11 januari 2013 16:41

Hej. Hoppas ni gillade min kompis inlägg!   Då va veckan slut, Äntligen helg! Fast har ju läxor.... Men e glad att min kompis "förbjöd" mig att göra läxor ikväll Haha, hoppas ni också har de bra. Kram!  

Av Nelly - 11 januari 2013 11:27

Hej! Detta är Julia som får göra ett inlägg på Nellys blogg, jag tycker att alla ska läsa hennes blogg för den är super bra!!!! Kolla gärna min blogg den heter JuliaPulia99.bloggplatsen.se   

Av Nelly - 10 januari 2013 16:52

Hej ni som läser min lilla blogg. Sitter här på mitt lilla rum och, tja ska snart gör SO-läxan. Inte direkt världens roligaste läxa, ska sammanfatta om tre olika nyheter. Kul.... Okej jag har inget mer, ses!

Kram!  

Av Nelly - 8 januari 2013 15:54

Hej. Idag var första dagen i skolan, och helt ärligt, jag gäspade på varenda lektion! Fast det var kul att träffa kompisarna igen   Okej, vad ska man säga mer...? Jaja, detta blev väldigt kort, kram!  

Av Nelly - 7 januari 2013 19:04

Hejsan. Idag är sista dagen innan skolan börjar igen.... Vill inte gå dit imorgon Och som grädde på moset (okej det lät lite konstigt), så är första lektionen MATTE! Jaja, idag har jag varit med bästa Julia. Vi hade jättekul, det var så skönt att komma iväg från huset i några timmar (har ju liksom varit där i typ en vecka...).  Vi gick ner till maxi och kollade lite på Lindex. Ja, de va det enda jag hade att berätta, puss!  

Av Nelly - 6 januari 2013 14:17

Hallu, hur e det med er? För min del är de bra, har iaf inte tråkigt som tidigare.  i förmiddags gick mamma och jag ner till Maxi, och köpte en foundation, body butter och hårsnoddar till mig.

Mina saker

Min outfit idag

Jag hoppas ni gillar att jag lägger upp lite bilder! Ha det så bra, puss!  

Presentation

Fråga mig

49 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Instagram

Instagram

Blogkeen

nellylarsson - c'est ma vie♥

Polyvore ♥

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards