nellylarsson - jag helt enkelt

Alla inlägg under januari 2013

Av Nelly - 5 januari 2013 18:23

Hej. Alltså seriöst, hela denna veckan så har jag inte gjort någonting. Har bara suttit på rummet vid datorn och kollat på "Plain Jane". Visst, att titta på något är ju inte så hemskt tråkigt, men när man tittar på samma avsnitt hela tiden så blir man lätt uttråkad. Har inte träffat någon av mina kompisar på hela lovet, som närmast har jag chattat med en av dem på Skype. Men inte mer.... Saknar dem verkligen..  Hoppas vi kan göra något snart när skolan har kommit igång igen på tisdag... Aja, har inget mer att berätta just nu...så, puss   

Av Nelly - 4 januari 2013 18:14

Mitt smink today, lite dålig bild

 

Kram, kram!

Haj

Av Nelly - 4 januari 2013 15:14

Hej, ledsen för att ja inte har lagt upp något på ett bra tag. Jag har bara inte haft något att skriva om. Måste börja skriva oftare.... I måndags/tisdags satte vi upp tapeten i mit rum. Det blev supersnyggt! Här e tapeten som ja har på nästan alla väggarna.

 

Rätt fin va? Har fått in möblerna och det allra viktigaste (vilket är ganska mkt småsaker), nu finns bara det lilla finslipandet kvar, typ mattor, tavlor o afficher o sånt. Hörrni, skulle ni kunna ge mig lite tips och/eller önskamål på vad jag kan skriva om, och lägga upp bilder på? Skulle bli så glad om ni gjorde de! Puss!  

Presentation

Fråga mig

49 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Instagram

Instagram

Blogkeen

nellylarsson - c'est ma vie♥

Polyvore ♥

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards