nellylarsson - jag helt enkelt

Alla inlägg under juni 2013

Av Nelly - 16 juni 2013 18:13

Hej.

Skoskav har man dåe, och är typ lite svullen på ovansidan fötterna. Till råga på det så har man en sån träningsvärk i låren. Nej, det är hur jobbigt som helst, bara gå är ju jobbigt, och sätta sig ner. Böja benen över huvudtaget är jobbigt. Hoppas bara att det är bättre imorgon! Ska inte klaga mer nu, blir lite tråkigt.....


Visserligen spenderar jag dagarna inomhus, men man hade ändå velat ha lite fint väder, inte regn var eviga dag, blir så trött på det!   Det är ju sommarlov, fast, vi bor ju i Sverige. Man borde ha vant sig vid detta sååå bra sommarväder, men nej, man vänjer sig aldrig.

Blev lite kort måste vila, och äta middag. Ha det så bra!

Kram!

Av Nelly - 13 juni 2013 20:06

 

Vill ha!!

Av Nelly - 13 juni 2013 19:53

Kul, just när lovet har börjat så blir det blåsigt, regnigt och kallt, bra tajming liksom....

De senaste dagarna har jag inte gjort så mycket, har inte mått helt hundra. Har bara suttit och druckigt te och lyssnat på musik     


Längtar som tusan till lördag, ska på dansläger i stan. Hoppas att det inte blir allt för svårt, blev väldigt stressad förra året, lyckades ta fel buss t.o.m, hur liksom?    Anyway, det ska bli jättekul, hinner kanske inte skriva under veckan, men ska försöka hinna  

Har fått lite huvudvärk nu, ska ta och vila en stund, ha det så bra!

Kram!

Av Nelly - 11 juni 2013 17:01

Hej, sista dagen i skolan avslutad, finally! Vi städade typ bara ur skåpen och tog ner saker från väggarna och åt glass. Sen gick vi hem efter lunch, skönt. Var med Alva efter skolan, vi såg på film och gjorde oss iordning lite innan avslutningen ikväll.

Jag är väldigt spänd inför kväll, mest för betygen. Det känns konstigt att vi redan har gått ur sjuan, bara poff typ :) Ska bara kolla några bloggar nu och snart åka, skriver kanske mer sen.

Klackarna får följa med :)
Kram kram!

Te

Av Nelly - 10 juni 2013 16:58

     

Av Nelly - 9 juni 2013 19:32

Hej, vad har ni gjort idag då? Jag? Tja inte så mycket, har städat lite på mitt rum, och bara haft en väldigt lugn söndag.


Skulle tidigare idag cykla ner till Ica, allt gick bra när jag skulle dit, men på vägen hem så lossnade någon sak (den där saken som håller fast skyddet som sitter för ekrarna så att man ska kunna cykla med lång kjol) och fastande i kedjan. Så jag fick ju stanna och och försöka få loss den och sätta tillbaka den, det var inte lätt. Fick cykla jätteförsiktigt resten av vägen hem, ville inte att den skulle typ "hoppa ur" och fastna igen.


Skola imorgon tyvärr :((( men, vi börjar nio, och har inga vanliga lektioner, så det finns något bra med det i alla fall.    Åh! Just det, det är bara två dagar kvar till lovet!!! 

har typ inget mer att skriva nu, så ni får hade det så bra.

Kram!

Av Nelly - 8 juni 2013 18:22

Har tränat idag, som vanligt på lördagar. Cardio är väldigt roligt, visst, det är väldigt hög puls och högt tempo, men ändå.


Såg på prinsessbröllopet, Madeleine hade en såååå fin klänning på sig! Var det någon mer som såg på bröllopet?

Har typ inget mer att skriva nu, ska nog läsa lite ur Catching fire, eller rita lite. Kram!

 

 

Av Nelly - 7 juni 2013 21:37

Hej. Idag har jag....eeeh, har jag gjort något särskilt intressant idag egentligen? Nej, faktiskt inte, bara satt upp en spegel och läst lite. Det finns inte så jättemycket att göra på en ledig fredag trots allt. 


Innan jag, och pappa, skulle sätta upp min spegel så sa han att jag skulle läsa någon bok om feng shui eller något, fattar inte ett skvatt av vad som stod i den boken! Det blev bara mer och mer invecklat... Gå hellre på magkänslan, om ni inte, tja, tror på kan man inte riktigt säga, men jag vet inte hur jag ska säga det annars,

Bara fyra dagar kvar till lovet nu, guud vad jag har saknat sommaren! Längtar som sjutton!

Ska lägga mig nu, skriver mer imorgon. Kram!


Presentation

Fråga mig

49 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Instagram

Instagram

Blogkeen

nellylarsson - c'est ma vie♥

Polyvore ♥

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards