nellylarsson - jag helt enkelt

Alla inlägg under juni 2013

Av Nelly - 5 juni 2013 19:16

Sitter i bilen, har varit hos mina kusiner, hon tog studenten idag! Väldigt trevligt, älskar deras kyckling :)

Fotbollen gick bra, vi vann mot åttorna, två gånger! Men sen förlorade vi. Tror att vi kom trea, är inte säker. Slutade ca tio i ett, såååå skönt!Det var ganska varmt, men det blåste en del så det var lite kyligt.

Japp, vi hade tomteluva. Som inte gick att ha på sig kan jag säga :)

Sånna små svarta pluppar fanns på varje plan, sjukt jobbiga. Fastnade alltid i kläderna och på händerna, fick alltid kolla så man inte hade några kvar på sig.
Kram!

Av Nelly - 4 juni 2013 21:03

Hej, är lite trött nu, vaknade väldigt tidigt i morse. Idag var sista riktiga skoldagen!!! Väldigt skön dag, på matten så lämnade vi bara in våra böcker och fick tillbaka våra prov, sedan fick vi typ håltimme, för labb-lektionen var inställd. Sedan på svenskan gjorde vi bara en liten utvärdering och fick fika! Och på SO:n såg vi på "Warm bodies", älskar den filmen!

Imorgon är det fotbollsturnering, längtar inte direkt. Vi spelar ute hela dagen, och med denna värmen blir det nog inte superlätt. Vad vi ska ha på oss gör inte saken bättre... Men en bra sak är att vi får sovmorgon till 9.40
Ska ta en dusch nu, lägger mig sedan. Ha det så bra, kram!

Av Nelly - 2 juni 2013 16:26

Hej hej! Vaknade runt tio eller något idag  , var vaken till tolv igår. Var med familjen på en av våra grannars fest, var jättekul! Fast myggorna gjorde mig galen! Fick säkert tio myggbett. Vi spelade fotboll, apan i mitten och tja, hade kul. Innan var jag och tränade, var en väldigt liten grupp denna gången, men det hade nog inte fungerat med så många fler, då hade vi inte fått plats i salen.


Idag ska jag plugga franska replikerna, måste få till dem!     Annars finns det inget annat som händer i mitt liv, rätt tråkigt. Plugg dags, kram!

Presentation

Fråga mig

49 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Instagram

Instagram

Blogkeen

nellylarsson - c'est ma vie♥

Polyvore ♥

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards