nellylarsson - jag helt enkelt

Alla inlägg den 19 oktober 2013

Av Nelly - 19 oktober 2013 20:02

Hej, ska gå ner och äta nu så måste gå igenom detta riktigt snabbt. Igår så var jag och Alva ute och sprang, vi klarade av två och ett halvt varv innan vi stannade första gången, stolt över mig själv! Haha, men asså förra gången vi sprang så stannade vi efter halva, så e suuuper glad att jag klarade det. För jag har inte världens bästa kondition, men tydligen så har den blivit mycket bättre  vi körde lite styrka efter också, sedan var jag jättetrött. Alla muskler var helt slut och, att ligga ner i sängen sedan var hur skönt som helst.

Idag så har vi varit ute typ hela dagen. Först följde jag med till Elviras danslektion, medan mamma och pappa var och tränade. sedan åkte vi till Bäckebol, tror det stavas så, det "köpcentret". Vi åt lunch på en thai/indisk restaurang, såååå gott! Hur gott som helst, och jättemysigt. Två våningar, på andra var det nästan tomt, så vi satte oss där. Rätt skönt, eftersom där nere så lät det en hel del av alla andra som var där, så  

   

That face Elvira...

Sedan åkte vi till IKEA och köpte en byrå till mig som jag gärna ville ha. Det tog ett tag, att hitta den och sätta ihop den. Men det gick, jättefin! Vi ökpte också en sån där som man kan ha under datorn när man har den i knät, skönt.  Måste bara röja ur lite här innan  jag kan ta in den. Köpte FRIDA på maxi efteråt. Måste gå nu, annars försvinner pizzan, haha!

Kram!

     

Presentation

Fråga mig

49 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Instagram

Instagram

Blogkeen

nellylarsson - c'est ma vie♥

Polyvore ♥

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards