nellylarsson - jag helt enkelt

Alla inlägg den 26 oktober 2013

Av Nelly - 26 oktober 2013 17:35

Idag har jag tränat, super kul och jag måste säga att jag aldrig har varit så taggad innan träningen innan. Har nog varit för att jag har varit ganska stressad det senaste. Prov och annat sånt, som jag verkligen inte ska tänka på under lovet.

Har också köpt 0.7 kg godis på maxi idag, 30 kr/kg är ju helt otroligt! Men såklart är det inte det så länge :/ Men, men, har ju hunnit nu  Köpte så mycket för att  Elvira och jag ska till mormor och morfar imorgon och stanna där några dagar, maxi finns inte där så vi skulle inte kunna köpa där. Dessutom fick Elvis en massa godis på handbollen idag, fickorna på hennes byxor var hur stora som helst, fatta hur mycket godis det var! Så nu har vi godis för jäättelänge, haha!!

Nej, måste ta och skölja ut munnen nu, alldeles sockrig, hehe  

Kram!

       

Min galna syster, och ja, jag fick lägga upp den bilden ;)

Presentation

Fråga mig

49 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Instagram

Instagram

Blogkeen

nellylarsson - c'est ma vie♥

Polyvore ♥

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards