nellylarsson - jag helt enkelt

Alla inlägg den 18 augusti 2013

Av Nelly - 18 augusti 2013 19:48

Hej, har just nu på en peeling-mask, ska snart ta av den, och jag kan typ inte röra på mitt ansike. Creepy...


Idag har mamma och jag köpt ny jacka i läderimitation till mig, älskar den! När vi åkte hem så började det regna, inte vanligt "lugnt" regn, utan det smattrade jättemycket på rutan och det slutade aldrig.
Just nu håller jag på att packa skolväskan inför imorgon, känns kul och tråkigt, vill ha mer lov!!! Måste kolla så jag har allt...


Ska nog ta och välja kläder till imorrn, måste se bra ut, haha! Blev väldigt kort inlägg idag, har liksom inte hänt något, har mest suttit vid datorn och kollat på lite olika saker, t.ex Victoria's secret body mist (Vilken ska jag välja??)


Kram kram!

Av Nelly - 18 augusti 2013 09:38

Jaha, då var det sista dagen, var tog lovet vägen egentligen??? Helt otroligt att tio veckor kan gå så fort. Jaja, vi får i alla fall börja först halv tio imorgon, så något bra finns det ju ändå. Vi ska statsorientera på tisdag, och livräddning på tisdag , längtar inte  .


Idag ska jag, tja, har inget planerat. Hoppas att mamma och jag åker och kollar på ny jacka, men får se. Annars ska jag väl bara ta det lugnt och njuta av den sista lediga dagen. 


Ni får ha det så bra, kram kram!

Presentation

Fråga mig

49 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Instagram

Instagram

Blogkeen

nellylarsson - c'est ma vie♥

Polyvore ♥

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards