nellylarsson - jag helt enkelt

Alla inlägg den 22 augusti 2013

Av Nelly - 22 augusti 2013 20:04

Hej, idag var första dagen med det nya schemat, kommer bli väldigt svårt att lära sig det. Så länge jag vet när vi börjar så är jag nöjd, och ifall vi har någon rolig lektion, typ hemkunskap.

Första dagen och man har fått två läxor. Eller, jag ska inte överdriva, man kan inte kalla det läxor men anyway. Vi ska bara se en film om molekyler tror jag det var och kryssa i en ruta om att vi fått våra matteböcker. För att vara första dagen med schemat så har det varit bra, det roligaste på hela dagen var nog när vi skulle bygga molekyl-modeller. Nej, inget roligare hände, pretty boring day acually. Alltså, kalla mig plugghäst, men jag har redan skrivit upp en liten ordlista (inte liten direkt) med sånt som jag brukar glömma, och som man behöver kunna i franskan.

 

Imorgon så har vi håltimme, första vi har någonsin. Innan lunchen, så man behöver inte direkt äta i skolan. Om det inte är bra mat vill säga (det är det inte så ofta på min skola). Fast imorgon blir det lasagne, så jag cyklar nog tillbaka vid lunch och äter där.


Nej, nu tog det slut på saker att skriva om så det får väl sluta här för idag. Kram kram!

Presentation

Fråga mig

49 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Instagram

Instagram

Blogkeen

nellylarsson - c'est ma vie♥

Polyvore ♥

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards