nellylarsson - jag helt enkelt

Alla inlägg den 2 december 2013

Av Nelly - 2 december 2013 21:15

Hejj, är jättetrött, men ändå väldigt pigg. Beror nog på pepparkakorna... Vi fick nämligen pepparkakor på dansen idag, och som det pepparkaksmonster som jag är så, hehe, sprang jag ut till soffan och satte mig. Beredd på att (nästan) kasta mig över burken.Jag fick faktiskt burken förts (Jaaaa!!), haha! Vi satt inte där så länge, men tillräckligt för att jag skulle hinna trycka i mig typ tio pepparkakor eller mer, haha! Till råga på det så var jag på ett sånt där skratthumör, jag skrattade jättelätt, och längre än vad jag brukar. Åhh, hjälp mig någon!


Har sovmorgon imorgon, jippie! Så skönt, men tyvärr slutar vi halv fyra. Jaja, man får ta det goda med det onda antar jag. Ses imorgon, hej då!

 

Bild från Weheartit

Presentation

Fråga mig

49 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Instagram

Instagram

Blogkeen

nellylarsson - c'est ma vie♥

Polyvore ♥

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards