nellylarsson - jag helt enkelt

Alla inlägg den 22 december 2013

Av Nelly - 22 december 2013 17:13

Håller nu på att slå in dem sista paketen till julafton. Bara två dagar kvar nu! Nu har vi äntligen klätt granen också, nu känns det som jul (det var på tiden)


Kom hem från farmor för kanske en timme sedan, var där från i lördags med syrran. Vi bakade pepparkakor och spelade lite spel och så. Precis som man brukar hos sin farmor  


Jo, ska kanske berätta lite om i fredags också. jag var ju på middag hos min moster. Det var väldigt trevligt, fick gröt och så spelade vi spel. Väldigt kul, så kul att tiden bara flög iväg. För när vi skulle hem så var klockan kanske halv tolv eller så, jösses. Vår familj alltså...


I morgon ska jag in till stan med Julia, och fixa naglarna lite hade jag tänkt. Så att dem är fina nu till jul och allt, hihi. Åhh, jul...

Måste gå nu, slå in slå in (oj oj oj). hej då!

Presentation

Fråga mig

49 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Instagram

Instagram

Blogkeen

nellylarsson - c'est ma vie♥

Polyvore ♥

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards