nellylarsson - jag helt enkelt

Alla inlägg den 3 december 2013

Av Nelly - 3 december 2013 19:22

Ja, varför ska man ha prov i gymnastik? Jag menar, varför ska man behöva kunna hoppa runt en bock ett varv? Nej, jag har hellre matteprov, helt ärligt. Jag är så dålig på gymnastik, och jag bryter nästan nacken när jag ska göra en bakåtkullerbytta. Nej, nu glömmer vi det och pratar om något annat.


Hela dagen har gått väldigt bra, vi slapp labben idag. Väldigt skönt, satt och tittade på film istället, mycket bättre tycker jag. Hade sovmorgon, men var minst lika trött för det. Varför liksom?


Jag älskar PLL, och nu vill jag även ha böckerna, på svenska. Har "Skandaler" men vill så gärna läsa dem andra också. Men det jag stör mig på är att det inte är allt som stämmer överens med serien och böckerna. Det är himla dåligt, man vill ju ha samma upplevelse om man kan säga så. Catching Fire stämde jättebra överens med boken, det kan andra företag etc. ta efter.

Ska äta nu, kram!

Presentation

Fråga mig

49 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Instagram

Instagram

Blogkeen

nellylarsson - c'est ma vie♥

Polyvore ♥

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards