nellylarsson - jag helt enkelt

Alla inlägg den 7 december 2012

Av Nelly - 7 december 2012 14:37

Hajj. Ja blev så glad när ja fick höra att franskan va inställd ida! O de va vår sista lektion! Vi fick sluta en timme tidigare! Typ alla i spanskan blev avundsjuka... Haha, ja o Sanna va så himla glada när vi fick höra de! Okej, de kanske örjar bli lite tjatigt nu... Har ni haft en bra dag? De har ja. Ja behövde inte ha min mattelärare ida, vikarie istället. Skönt. SO lektionen flög förbi, sen va de bara att gå hem! Gympan gick ändå hyfsat bra. Asså, ja e inte så förtjust i gymnastik och sånt, men denna gången gick de faktsiskt bra. Kommer nog klara mig på gymnastikprovet ändå. Här e en bild på mig, inte så bra kvalitet på bilden, datakamran (skärmkameran, eller va de nu heter...). Puss på er, o ha en gryym fredag!!  

 

Presentation

Fråga mig

49 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Instagram

Instagram

Blogkeen

nellylarsson - c'est ma vie♥

Polyvore ♥

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards