nellylarsson - jag helt enkelt

Alla inlägg den 18 december 2012

Av Nelly - 18 december 2012 20:58

Hej, är lite trött nu, så ska bara berätta lite om vad jag har gjort sen senast. Just nu så pågår min sista vecka i skolan innan jul, jaaa! Igår så va det en väldigt skön dag. Först så hade vi simprov kl. 12 ungefär. Ingen lektion elr så innan. Jag vet, simprov är inte direkt jättekul, men jag föredrar simprov före vanliga lektioner. Som tur va så va vi tjejer och killar var för sig    Sedan så gick jag, Julia, Olivia och Sanna till McDonalds. Köpte inget, åt min matsäck där. Gott med lussebulle    När vi var klara så gick vi till bowlingen. Jag tycker det är jättekul att bowla, men jag är inte bra på det, bara på Wii... Förlorade, men fick en strike! Fick 82 poäng, inte så illa. I helgen så köpte vi ju julgran och pyntade den. Den blev jättefin tkr jag. Brukar ha en spira i toppen, känns lite konstigt att ha stjärnan igen. Den e liten, jag vet... Ska borsta tänderna och tvätta ansiktet nu, puss!    

Presentation

Fråga mig

49 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Instagram

Instagram

Blogkeen

nellylarsson - c'est ma vie♥

Polyvore ♥

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards