nellylarsson - jag helt enkelt

Alla inlägg den 8 december 2012

Av Nelly - 8 december 2012 18:21

Hejsan, sitter här o äter lite choklad och sura nappar, gött!   Ärligt talat, dem är faktiskt inte så värst sura, eller hur? Hur har ni haft det idag? Jag har städat mitt skrivbord (kul, eller hur...?) och mätt ungefär hur mycket tapet jag behöver till mitt rum (ännu roligare va....?). Har ett litet problem, pappa ska åka till Kiruna imorgon, och han kommer hem igen på onsdag. Nu till problemet: när han är borta så måste jag gå upp JÄTTETIDIGT! Och med det menar jag innan klockan 6 på morgonen (okej, det är inte någon i Sverige som gåt upp klockan 6 på kvällen för att hinna till skolan på morgonen)! På MORGONEN!    Och sen måste jag gå innan halv åtta, jag måste verkligen, tar en halvtimme för mig att gå till skolan. Kommer ha så många skavsår när han har kommit hem igen asså... Längtar till nästa vecka, uppvisning på Vingen, och ryggkontroll. Okej, det är kanske inte så kul, men jag vill bara få det gjort och så jag vet om min rygg är bra. Får passa på att fråga om jag följer min längdkurva.... Okej, jag ska sluta nu, vill fortsätta på mitt godis, hihi Puss!   

 

Presentation

Fråga mig

49 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Instagram

Instagram

Blogkeen

nellylarsson - c'est ma vie♥

Polyvore ♥

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards