nellylarsson - jag helt enkelt

Alla inlägg den 13 december 2012

Av Nelly - 13 december 2012 20:01

Hej. Jag har tyvärr inte en bild på kjolen som jag hade på mig på uppvisningen igår, sorry :( Men jag kan försöka förklara hur den ser ut. Det är en kjol som åker ut när man snurrar (låter kanske lite konstigt men jaja), den är (som jag sa förra gången) gjord i tyll och den är svart. Tyllet var i tre lager om jag inte tar helt fel, med kanske fem - tio centimeter mellan lagren (stavn). Ni vet det där bandet som man har runt midjan (vet inte om det finns något speciellt namn) det var lite tajt så jag såg lite konstig ut tycker jag. Idag var jag med min kompis Julia på Frölunda Torg efter skolan. Kul, men hittade tyvärr inget. Ska dit imon med Olivia, ska kolla efter julklappar. Tror jag ska köpa en ögonfransböjare..till mig asså, men vet inte riktigt.... Ska packa skol- och gympaväskan till imorgon nu, puss på er!  

Presentation

Fråga mig

49 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Instagram

Instagram

Blogkeen

nellylarsson - c'est ma vie♥

Polyvore ♥

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards