nellylarsson - jag helt enkelt

Alla inlägg under oktober 2013

Av Nelly - 5 oktober 2013 16:56

Hej, kom nyss hem från Frölunda Torg, var ju där med Julia idag. Jättekul, vi var där från typ klockan elva. Köpte en del saker, bild nedanför. Satte ihop alla, blev lite bättre tycker jag  

 

Linne//New Yorker

Yanke Candles-ljus//Iems

"Keep calm..." magnet//Iems

Blotting tissues//The body shop

Nu ska jag titta på Mean Girls, och framförallt vila mina fötter, dem gör ont. Ha det så bra, kram!

Av Nelly - 4 oktober 2013 21:42

Hej, ska snart lägga mig, börjar bli trött, har haft en del att göra idag.

Någon förutom jag som får jättepanik om man inte har mobilen i fickan? Det hände idag efter svenskan, eller ja, innan egentligen. Jag hade nämligen glömt den i soffan i korridoren, sån tur att någon hade lämnat in dem på expeditionen.

Efter skolan gjorde jag inget särskilt, tog en dusch och försökte hålla mig varm, det är jättekallt i mitt rum just nu, fattar inte varför.

Imorgon ska jag in till Frölunda torg med Julia, ska bli jättekul!

Har inget mer att skriva, ska sova. Kram!

 

Av Nelly - 4 oktober 2013 13:03

Hej, slänger in ett litet inlägg innan svenskan. Brukar inte gilla svenskalektionerna, men eftersom vi håller på och skriver nu så tycker jag det är mycket roligare. 

Matteprovet gick inte bra, men klarade i alla fall E-provet, så, har iaf E på detta kapitlet. Franskan gick bra, vi slapp redovisa på SO:n känns skönt, haha. 

Blev väääldigt kort, men jaja. Kram!

 

Av Nelly - 3 oktober 2013 15:32

 

Sitter och pluggar till vårt matteprov imorgon, kommer typ inte ihåg någonting, får panik! Har matteprov, franska-förhör och SO redovisning imorgon, första gången som jag inte ser fram emot en fredag...


Igår, det var en väldigt tråkig dag, orkade typ inget. På konfan så gjorde vi inget, skrev bara ner vilken inriktning man ville ha och så. Enda tiden på dagen som jag var pigg var på dansen, och på lunchen, för det var sååå gott! Första gången som vår skola har riktigt god mat, har typ aldrig sån mat som man känner sig mätt på eller smakar bra.


Måste plugga vidare nu, har så mycket att göra. Hoppas ni har det bättre än jag just nu, kram!

Av Nelly - 1 oktober 2013 18:35

Hej, idag har jag... alltså, denna dagen har inte varit den allra bästa. Först, på slöjden så hade min lilla stol äntligen torkat, skulle bara måla över lite saker, vad händer? Jag tappar den och benen lossnar och får limma fast dem igen, och eftersom dem inte torkar på fem minuter så hade jag inget särskilt att göra. Kul början på dagen. Sedan på No-labbet så gick två urglas (stavn.) sönder, man känner sig så duktig.... Men det var flera som gjorde sönder provrör and so on, så man var inte ensam om det. Annars gick lektionerna bra, har kommit riktigt långt på deckaren nu, och gympan var som vanlig gympa. Helt okej.


När jag kom hem så satt jag och Elvira och kollade lite på olika serier i typ en timme som gick jättefort, så har liksom bara pluggat på tyskan till imorgon.

På tal om imorgon, nästa inlägg kommer nog först på torsdag, hinner aldrig blogga på onsdagar, har jättekorta raster och det finns inget internet på konfan.

Ska gå ner och äta nu, hungrig! Kram!

Slänger in en gammal bild på mig, blir så tråkigt inlägg annars   

 

Presentation

Fråga mig

49 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Instagram

Instagram

Blogkeen

nellylarsson - c'est ma vie♥

Polyvore ♥

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards