nellylarsson - jag helt enkelt

Direktlänk till inlägg 31 december 2013

My year

Av Nelly - 31 december 2013 18:30

Du under 2013:

Har du gråtit? Ja

Har du skrattat? Ooohhh ja!

Har du sovit i tält? Nej, förra året.

Har du sovit under bar himmel? Nej, skulle egentligen men ändrade mig.

Har du varit på Gröna Lund? Nej, vill dit igen.

Har du varit på Liseberg? Japp

Har du varit i en annan stad? Ja

Har du bott hemma? Ehh, ja. Är liksom bara 14...


Dina vänner under 2013:

Har en nära vän dött? Nej, thank god.

Har en vän sökt tröst hos dig? Hmm, kommer inte ihåg.

Har du sökt tröst hos en vän? Ja, tror det.

Har du sovit över hos en vän? Ja

Har du varit kär i en vän? Nej

Har du fått mer än fem nya vänner detta året? Herregud JA!


När har du som mest...

Gråtit under 2013? Oj, jag vet inte. Har ingen aning.

Skrattat under 2013? Under alla läger som jag varit på, första kunde min mage ha ramlat av.


Senaste månaden

Har du varit kär?Hm...

Har du kysst någon? Nej

Har du pussat någon?

Har du kramat någon?Japp, är en sån person.

Har du skrattat?Ja gör det en hel del.

Har du gråtit?Ja

Har du varit glad?Ja

Har du varit ledsen?Ja


När...

Grät du senast?Vet inte, kanske när jag

Skrattade du senast?Någon timme sedan tror jag.

Duschade du senast?Igår

Lyssnade du på musik senast? Några timmar sedan, så det jag gillar. Annars, nyss Elviras genom väggen...


Vem...

Kramade du senast? Elvira

Pratade du i telefon med senast?Pappa

Fick du sms av senast?Julia


Om mig:

Namn? Nelly Elvira Larsson

Hur gammal är du? 14 och 9 månader

Tycker du om någon just nu?

Jag samlar på? Detta låter nog lite konstigt, men anteckningsböcker. 

Vem ringer du när du är arg/ledsen? Brukar inte ringa någon speciell, men det blir nog mamma.

Vilken tid gick du upp idag? Vid åtta, halv nio.

Har du strumpor på dig just nu?Ja, lite random fråga

Hur svarar du i telefon?"Hallå?"

Vad ska du göra ikväll? Snyta mig i ännu fler näsdukar, sitta vid datorn och titta på TV. Plus försöka kunna se så många fyrverkerier som möjligt.

Vad ska du göra i morgon? Sova, snyta mig mer. Städa kanske.

Vad vill du blir när du blir stor?Oj, flera saker. Kanske lärare(engelska), något med barn eller fortsätta med dansen.

Var vill du bo när du blir stor? En lite större stad i Sverige, vet inte vilken.

Är det okej att gråta?Ja, behöver man så får man.

 


Vilken årstid gillar du mest?Vår och sommar.

Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Hm, ja. Bra fråga..

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?Nej, det är kanske snyggt men brukar kosta skjortan. Så hellre budget alternativ som inte ruinerar mig.

Vill du gifta dig? Ja

Vill du ha barn?Gärna, älskar barn.

Solar du ofta? På vintern? Nope. Sommaren? Ja, vill liksom få en fin bränna

Är du bra på att laga mat?Beror på

Gillar du att dansa?Älskar det!!!

Hur vig är du?Ganska, I think

  


Ännu lite fler frågor...

Vilken är din favoritglass?Ben & Jerry's Chocolate Fudge Brownie

Tror du på ett liv efter döden? Ja

Morgon- eller kvällsmänniska? Kväll

Vilken ögonfärg har du? Brunaaa

Vilka hårfärger har du haft?Alltid samma, typ guld brun

Är du beroende av något? Hm, vet inte.

Brukar du bädda sängen? Ja, inte jättemycket, men fixa till den lite så att det går att sitta i den utan att det blir obekvämt.

Har du kysst någon?Nej.

Vad var det senaste du sa? Jaha, då ska man börja på sitt åttonde packet med näsdukar...

Saknar du någon nu?Ja, flera personer.

 

*Hittade denna på en annan blogg

 

Ha ett jättebra 2014!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nelly - 28 mars 2014 14:55


Ja, nu så har jag gjort en ny blogg på Nattstad som jag hädanefter kommer att blogga från. Jag har hållit på med den nya ett tag nu, jag ville börja på nytt. Jag var trött på designen på denna bloggen, så jag började med en ny blogg. Så nu är den k...

Av Nelly - 27 mars 2014 19:12


Hej, sitter och tänker på ja, vet inte, kanske hur jag ska förklara matte för femmor? Nej, men jag tar det bara lugnt. Dagarna denna vecka har gått förvånansvärt fort, av våra två prao-veckor så har snart en gått. Jag vet inte direkt vad jag ska tyck...

Av Nelly - 26 mars 2014 12:19


Hej, har lunchrast nu fram till fem i halv, då är det mattelektion som gäller. Jag praoar nämligen på min gamla skola, i två veckor. Det är ganska så kul, jag är matte, engelska och NO lärare. Eller inte direkt lärare, men extralärare. Men det är kul...

Av Nelly - 21 mars 2014 09:53


Japp, jag är sjuk, har så ont i halsen att det är svårt att svälja. Var sjuk igår också, har inte känt mig så dålig på hur länge som helst. Jag har inte bloggat på ett tag nu, jag har nämligen en filmanalys att lämna in på engelska, slöjdrapport, t...

Av Nelly - 16 mars 2014 13:30


Hej, håller på och försöker gå in mina nya jeans, jättenöjd med dem! Jag och mamma var inne i stan igår eftermiddag och kollade dessutom efter en avslutningsklänning till mig. Jag hade redan sett den på nätet så jag visste exakt vad jag letade efter....

Presentation

Fråga mig

49 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Instagram

Instagram

Blogkeen

nellylarsson - c'est ma vie♥

Polyvore ♥

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards