nellylarsson - jag helt enkelt

Alla inlägg den 3 februari 2014

Av Nelly - 3 februari 2014 12:00

Då har man kommit tillbaka till skolan igen, och tröga mornar och allt sånt som hör till. inte superkul direkt, men det får väll gå ändå. Det kommer ju en helg till! Och därefter sportlov, ska bli så skönt!


På tal om helgen, jag var iväg och tränade för första gången på länge! Kändes väldigt bra att röra på sig igen, och jag var faktiskt förvånad att jag klarade att hålla på halva passet utan att vila för länge mellan pulstopparna. Jättekul, men herregud vad trött jag var efteråt! Så trött att jag hade kunnat sova hela dagen, typ. Resten av dagen spenderades med att läsa Veckorevyn, äta geléhallon och se på Melodifestivalen.


Igår så skulle jag egentligen ha pluggat, men det blev inget med det (eftersom jag, hm, hade annat att göra...) Så nu har jag en del att plugga på till franskaprovet på fredag, gaah!


Nu ska jag göra något, som helt klart inte kommer vara plugga. Ses!

Presentation

Fråga mig

49 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Instagram

Instagram

Blogkeen

nellylarsson - c'est ma vie♥

Polyvore ♥

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards