nellylarsson - jag helt enkelt

Alla inlägg den 13 februari 2014

Av Nelly - 13 februari 2014 21:17

Kom hem idag från mormor och morfar, som jag btw har varit hos dem senaste dagarna. Och anledningen att det inte har varit någon uppdatering det senaste, är att nätverket inte fungerar så bra där. Dessutom så har jag varit lite sjuk också, så det hade inte varit så himla kul att skriva något.


Det enda som jag har gjort dem senaste dagarna är att spela sims på min lillasysters dator, läsa ut en av mina böcker och spela flow på mobilen. och trots att jag har varit sjuk så följde jag med de andra i familjen och badade, blev trots allt inte sämre, sedan dess har jag i alla fall mått lite bättre. Sedan så åkte mamma och jag och shoppade lite en dag också, hittade ett jättefint nagellack på Lindex från IsaDora, som dessutom var på rea. Jättefint! Ska prova det imorgon tror jag, skickar bild då.

På tal om imorgon, så åker jag till farmor då, ska bli kul att träffa henne igen.


Ha det så bra!

Presentation

Fråga mig

49 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Instagram

Instagram

Blogkeen

nellylarsson - c'est ma vie♥

Polyvore ♥

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards