nellylarsson - jag helt enkelt

Alla inlägg den 8 februari 2014

Av Nelly - 8 februari 2014 21:47

Hej, såg nyss på eftersnack, ja, efter att ha laddat om sidan säkert fem gånger. Idag var det väldigt bra bidrag faktiskt, tycker jag. Det var flera låtar som jag gillade, och inte bara typ två eller tre stycken som var okej. Mina favoriter var Panetoz och Sanna, vinnarna alltså. Känns alltid bra när ens favoriter vinner  Vad tycker ni om bidragen och så?

 


Idag sov jag verkligen ut, till klockan nio. Guud vad skönt det var att sova ut för en gångs skull! Om det bara gick att sova ordentligt varje dag, typ innan skolan...hmmm... Nej, men senare så åkte vi och tränade, lite motvilligt hängde jag med. Kände inte direkt för att hålla på och röra på mig och så första dagen på lovet, ville bara ta det lugnt. Dessutom kände jag mig inte riktigt kry heller så jag var inte direkt säker på om jag verkligen skulle med. Men det var ändå ganska kul att komma iväg.


Men nu ska jag ta och lägga mig, så jag kan få ännu mer sömn! Ses!

Presentation

Fråga mig

49 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Instagram

Instagram

Blogkeen

nellylarsson - c'est ma vie♥

Polyvore ♥

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards