nellylarsson - jag helt enkelt

Alla inlägg den 7 februari 2014

Av Nelly - 7 februari 2014 21:22

Hej, ledsen för att jag inte bloggat sedan i måndags, men nu under lovet ska jag försöka bättra mig, lovar!


Denna veckan har jag haft en hel del att göra, inte bara att repetera inför redovisningar, har varit på Universeum. Jag har inte fått något WiFi så ofta, och jag har behövt plugga till franskaprovet idag.

Det var faktiskt mycket lättare än vad jag trodde det skulle vara, så det känns bra. För en gångs skull.


Nu är det äntligen lov igen, och det har ju gått så otroligt fort sedan jullovet tog slut. Men, detta är vi väll ändå förtjänta utav? och för er som inte har fått sportlov ännu så kan jag bara säga, äsch, det kommer, det kommer.


Nu så ska jag ta bort mitt smink och gå och lägga mig, måste ta igen sömnen som jag har missat nu i veckan. kram!

 

Februari förra året

Presentation

Fråga mig

49 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Instagram

Instagram

Blogkeen

nellylarsson - c'est ma vie♥

Polyvore ♥

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards