nellylarsson - jag helt enkelt

Alla inlägg den 3 januari 2014

Av Nelly - 3 januari 2014 11:24

Nu såhär efter några dagar så mår jag betydligt bättre, känns bra, men är fortfarande lite tät i näsan.

De senaste dagarna har jag inte gjort så mycket, bara slappat, datorn, näsdukar och film. Men nej, nu känner jag att jag ska bli mer aktiv.


Igår så lockade jag håret, inte med locktång, utan med sådana där skumgummirullar. Det blev verkligen fint, och lockarna var väldigt "studsiga" om man kan säga så. Superfina, men att gå runt med dem rullarna i håret i flera timmar var ju inte jättekul. Men det är ändå något jag kan rekommendera, t.ex om man har tagit för mycket med locktången, eller om man inte hinner med att locka på morgonen, man kan nämligen sova med dem. Inte jättebekvämt kanske, men det är värt det.


Hoppas ni har det bra, ses!

    

Kan behövas två paket, beror på hur mycket hår man har
 

Presentation

Fråga mig

49 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Instagram

Instagram

Blogkeen

nellylarsson - c'est ma vie♥

Polyvore ♥

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards