nellylarsson - jag helt enkelt

Alla inlägg den 5 januari 2014

Av Nelly - 5 januari 2014 12:21

Första söndagen, hm. Jaa... kul, eller? En söndag är ju inte världens roligaste dag, eftersom ja, behöver någon en förklaring?

Idag har jag typ inte gjort något, hängt upp gardiner och bara suttit vid datorn.


Något som gjorde min dag var att jag träffade två grymma personer från i somras som jag inte träffat på sjukt länge. Det gjorde verkligen min dag, blev verkligen överraskad när jag såg dem. Det var verkligen jättekul, och jag hoppas att vi träffas någon gång igen.

Det är nog det som jag saknar mest nu, kompisar som jag inte har träffat på länge eller inte har varit mycket med på sistone. Att bara sitta ensam hemma på eftermiddagarna är väldigt tråkigt, och jag hade mycket hellre varit med någon kompis, även om vi typ måste sitta och plugga i flera timmar. Så länge man gör något som man inte brukar så är jag nöjd, haha.


Nu ska jag nog titta på Pitch perfect eller någon annan film. Hej då.   

 

Presentation

Fråga mig

49 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Instagram

Instagram

Blogkeen

nellylarsson - c'est ma vie♥

Polyvore ♥

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards