nellylarsson - jag helt enkelt

Alla inlägg den 12 januari 2014

Av Nelly - 12 januari 2014 21:06

Hej, ledsen för lite dålig uppdatering, kan bara säga att jag har försökt fokusera mer på skolan, och att sitta mindre vid datorn (guilty).


Nu har vi äntligen börjat ta bort allt julpynt, granen är ute, och bara det gör att all julkänsla bara är poff, borta. Samtidigt är det skönt, nu börjar allt bli som vanligt igen.

Idag har vi alltså tagit bort granen och lite sånt, senare så åkte mamma och jag till Frölunda Torg och kollade lite. Jag måste iväg dit igen snart, måste! det var så länge sedan jag var där "på riktigt". Jag vet inte hur jag ska förklara det riktigt. Annars har jag bara suttit med datorn och pluggat. Plugg, plugg. Man kommer tillbaka till skolan efter tre veckors lov, vad får man? Efter tre dagar har man redan fått tre läxor.


Ska lägga mig snart, ha det bra!

Presentation

Fråga mig

49 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Instagram

Instagram

Blogkeen

nellylarsson - c'est ma vie♥

Polyvore ♥

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards