nellylarsson - jag helt enkelt

Alla inlägg den 31 januari 2014

Av Nelly - 31 januari 2014 19:28

Idag så hade vi matteprov, trodde jag skulle misslyckas totalt! Men det gick faktiskt förvånansvärt bra, bara en enda uppgift som var svår. Sedan efter skolan så åkte Elvira och jag in till stan. Hela iden var att vi skulle köpa varsin VS, och kanske titta lite i andra butiker, men det blev inte riktigt så. Man kan säga så att det är lite mitt fel. Ja, jag lyckades få oss att ta en väldigt stor omväg, men vi kom fram i alla fall. Jag köpte Love spell, som nog är min favorit, även om jag älskar dem flesta av deras body mists. Elvira köpte Such a flirt, och jag har ju sedan tidigare Forever Pink också.

Dessutom, inte nog med att vi tog jättelång tid på oss att hitta, så tog det ännu längre tid att komma hem, vi skulle ändå till Maxi. Men det var kul att komma ut på stan en fredag eftermiddag, så det blev väldigt lyckat ändå.


Nu ska jag bara ha en skönt fredagkväll, ha det så bra!!

 

Presentation

Fråga mig

49 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Instagram

Instagram

Blogkeen

nellylarsson - c'est ma vie♥

Polyvore ♥

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards