nellylarsson - jag helt enkelt

Alla inlägg den 21 januari 2014

Av Nelly - 21 januari 2014 12:45

Haha, ja, det kommer ni nog fatta mer alldeles strax.


En sak jag verkligen uppskattar med tisdagar är våra långa raster och att vi har sovmorgon. Ahh, så skönt att liksom bara kunna ta det lugnt mellan NO:n och svenskan. Fast, om vi hade slutat typ en timme tidigare hade ju inte heller varit helt fel.


Jo, rubriken då? Jo, vi hade nyss NO:labb. Och vi håller på med elektricitet, kopplingar etc. etc.... Vi ska göra en egen handledning igen,  och, bara som typ en liten förvarning till oss,  så sa hon att vi inte får krascha brödrostar (What?) Och på något konstigt sätt så kom vi sen in på att man kan riskera att spränga labb-salen... Mmm, det tänker vi på här... Och av någon anledning så kom en fråga upp i mitt huvud, som man ska ha som överskrift: Vad sprängs först, brödrosten eller labsalen? Jodå, så att det tänker jag på ibland, något galet ni tänkt på på sistone?


Ses!


Presentation

Fråga mig

49 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Instagram

Instagram

Blogkeen

nellylarsson - c'est ma vie♥

Polyvore ♥

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards