nellylarsson - jag helt enkelt

Alla inlägg den 5 maj 2013

Av Nelly - 5 maj 2013 18:15

Jaha, då var uppvisningen över... 364 dagar kvar innan nästa gång. Jag har haft det hur roligt som helst, visst några småfel, men det var hur roligt som helst. Dagen bara flög förbi. När sista föreställningen var slut så kände jag bara : Då var terminen slut.    Nu har jag INGET att göra på eftermiddagarna.... Mina fötter gör jätte ont, men det var så värt det. Det var nästan bara att byta om med en gång så fort den ena dansen var klar, för annars skulle jag inte hinna med den andra. Håret var, helt ärligt, det jobbigaste av allt. Först skulle den upp i en hög, stram tofs, sedan skulle det tuperas med en massa hårsprej. När den första dansen sedan var klar så skulle man borsta ned den så att det inte såg ut som att man hade ett stort fågelbo på huvudet (lite överdrivet men ni fattar). Hela dagen har varit helt otrolig, hela dagen i samma byggnad med jättemånga kompisar. Kan visa en bild på scenkläderna som jag hade till en av danserna imorgon. Just nu så vill jag bara vila.


Ska ha orientering på gympan imorgon, allvarligt, måste man verkligen orientera? Det känns ju inte ens vettigt, enligt mig. Vad är poängen med det egentligen? Visst det kan ju vara bra att veta vad som är en sjö och vad som är skog och bebodd mark, men ändå.


Ska nog förändra utseendet på bloggen, hur tycker ni att den ska se ut?

Ska ta bort sminket nu tror jag, har en hel del smink på mig nu. Kram kram!

Presentation

Fråga mig

49 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Instagram

Instagram

Blogkeen

nellylarsson - c'est ma vie♥

Polyvore ♥

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards