nellylarsson - jag helt enkelt

Alla inlägg den 27 maj 2013

Av Nelly - 27 maj 2013 17:43

Hej allihop. Idag har varit en rätt lugn dag. Har inte hänt något särskilt, förutom skolan då, men den räknas inte. Har inga läxor what so ever. Så himla skönt, sommarlov snart!

Det har varit väldig varmt idag, iaf på eftermiddagen. Det var jätteskönt att gå ut på rasten till denna värmen! Men lite vind hade inte varit helt fel, inte för mycket, bara liite. Älskar när det är jättevarmt och det fläktar lite, det är sååå skönt!

Har städat av lite på mitt skrivbord, vet inte varför egentligen, men det behövdes väll antar jag.

Det kändes fel att inte ha en dator i väskan, men ändå skönt. Nu behöver man inte tänka på att ladda den eller vara försiktig i korridoren. Ansvaret är liksom borta, bara sådär! Poff! Inget ansvar mer!

Nu har jag inget mer att berätta, fråga om det är något ni undrar, eller vill att jag skriver.

Kram!

Presentation

Fråga mig

49 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Instagram

Instagram

Blogkeen

nellylarsson - c'est ma vie♥

Polyvore ♥

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards