nellylarsson - jag helt enkelt

Alla inlägg den 10 maj 2013

Av Nelly - 10 maj 2013 10:02

Hej.

Va med Tova igår, från typ 10 till 15 eller något sånt, komemr inte ihåg exakt. Hade jättekul   


Fast den bra dagen varade inte så länge efter att hon hade gått. Jag kom nämligen på idéen att avinstallera mitt sims 3 årstider. Okej det låter inte så hemskt, men sedan när jag hade gjort det så fungerade inte mitt vanliga sims 3 heller. Blev galen på min dator, den ska klara av sims.

Sedan frågade jag pappa vad jag skulle göra och då så sa han att jag skulle avintallera hela sims och origin, vad det nu är. Så vi gjorde så, men nej, det fungerade ändå inte. Va skitledsen, sims 3 är mitt favoritspel, hade inte spelat det på jääättelänge.

Imorse eftet frukosten så letade jag på internet efter hur jag skulle göra för att fixa det, det fanns en hel del råd och, när jag visade pappa så hittade vi en sida som sa att man skulle ta bort något ur registret. Och närvi kollade där så såg vi att årstider fortfarande låg kvar i datorn på något sätt. så vi tog bort det också, och då började sims fungera! Blev jätteglad! Men jag var inte heeelt hundra på det, men allt fungerade som vanligt. Nu ska man bara få tbx alla familjer som man hade gjort...


Idag har jag inget speciellt planerat, ska nog plugga lite franska. Får se vad jag gör. Ha det så bra!


Presentation

Fråga mig

49 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Instagram

Instagram

Blogkeen

nellylarsson - c'est ma vie♥

Polyvore ♥

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards