nellylarsson - jag helt enkelt

Alla inlägg den 20 maj 2013

Av Nelly - 20 maj 2013 18:32

Fick en ny tröja i söndags, har inte kunnat lägga upp någon bild än, så här är den

 

Den är väldigt djup i ryggen, tycker verkligen om det.

Från Gina Tricot, älskar den affären!

Kram!

Av Nelly - 20 maj 2013 16:24

Hur ska jag börja...? Aja, skoldagen var väll helt okej, inget speciellt händer i mitt liv just nu. Är lite smått stressad av skolan, känns som att det är en massa som ska hinnas med på bara några få lektioner. Särskilt NO:n kan stressa mig en del. Ibland så måste vi hitta information på ena lektionen, skriva ihop allt till en bra text på nästa, om man ska göra typ en power point/film så ska man göra det på nästa lektion, och på den efter så ska man antingen skicka in det eller visa för klassen. Och en gång så fick vi inte jobba hemma, bara om man ligger efter på sista lektionen. 

Vårt så trevliga svenska väder gör mig galen! Ena dagen så är det hur freaking varmt som helst, nästa så ösregnar det. Kan det inte bara vara något mittemellan? Okej detta inlägget blev värsta klagobrevet, eller vad man nu kan säga.

Ska nog gå nu, ska slappa för en gångs skull  

Kram kram!

Presentation

Fråga mig

49 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Instagram

Instagram

Blogkeen

nellylarsson - c'est ma vie♥

Polyvore ♥

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards