nellylarsson - jag helt enkelt

Alla inlägg den 7 maj 2013

Av Nelly - 7 maj 2013 18:31

Hejj små läsare!

Hade debatt på NO:n idag om energikällor. Inte världens roligaste ämne kanske, men ändå, bättre än att sitta med huvudet i en fysikbok. Gick faktiskt bra, trodde jag skulle stamma en massa, men gjorde inte det alls (tror jag  ) är typ lite stolt över mig själv. brukar alltid prata väldigt snabbt när jag har någon redovisning eller så, men tror att jag lyckades sakta ner denna gången. Yayy!!


När jag kom hem idag så satt jag typ bara vid tv:n och datorn. Har inga läxor denna veckan, så gött!


Skypar med min kompis nu, försöker få iordning på vår musikvideo, ska göra en till musiken i skolan. Tror den ska vara klar imorgon, eller så var det nästa vecka, kommer inte riktigt ihåg, men det var nog imorgon.


Kommer kanske inte hinna blogga imorgon, ska till Liseberg med Julia och Johanna, ska bli superkul!!!!


Ska fortsätta med videon nu, ha det gött! Kram!

Presentation

Fråga mig

49 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Instagram

Instagram

Blogkeen

nellylarsson - c'est ma vie♥

Polyvore ♥

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards