nellylarsson - jag helt enkelt

Alla inlägg den 1 september 2013

Av Nelly - 1 september 2013 17:21

Sitter och äter en macka och dricker lite te, och hjälp, vad det blåser utanför! Och att det är en massa regnmoln lite längre bort gör inte att man direkt börjar tro att vädret kommer bli bättre.

Igår så var mina föräldrar på fest, och dem kom hem först två, så för att jag och Elvira inte skulle vara ensamma hela kvällen så sov Julia över här. Jättemysigt, såg på film och åt tacos. Vi somnade inte förän efter midnatt, så jag är lite trött nu.


Jag hatar att helgen ska behöva ta slut, har så mycket att göra i skolan. Måste förstå en hel text i franskan och kunna 19 glosor+ kunna alla övriga ord i texten, hur?????? Och måste plugga tyska och englaska. Undrar verkligen hur lärarna har tänkt nu.... Vi slutar runt tre eller senare varje dag typ.


Nej, nu tänker jag njuta av dem sista timmarna av helgen. Ha det så bra!

Kram kram!!!

Presentation

Fråga mig

49 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Instagram

Instagram

Blogkeen

nellylarsson - c'est ma vie♥

Polyvore ♥

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards