nellylarsson - jag helt enkelt

Alla inlägg den 4 september 2013

Av Nelly - 4 september 2013 20:47

Hej. Försöker komma på vad jag ska ha på mig imorgon, ska ta skolfoto   Haha, nej men förra året blev jag inte riktigt nöjd så, måste få till en bra look denna gången! 


Konfan var bra, vi gjorde visserligen inte så mkt, satt mest och pratade och sjöng några sånger. Kände väldigt många sedan tidigare, fast typ hälften var från min skola så, ja. Men det ska bli kul när det liksom kommer igång, när vi inte längre sitter stilla i en och en halv timme....


Måste gå, att välja kläder tar ett tag ;) Haha, kram kram!


(Vet, väldigt kort inlägg, men har verkligen inget mer att skriva)

Av Nelly - 4 september 2013 13:41

Hej, har håltimme nu innan tyskan, tyvärr är det inte det varje vecka :((( Jaja, har tyska sen, sedan är det iväg till konfirmationen! Jaaa, eller? Får se hur kul det blir, jag har kompisar där i alla fall, så det blir nog bra   


Undrar var Alva och Tova är, ha ringen aning om vilken lektion dem har nu, hoppas dem kommer snart, skulle egentligen haft gympa nu. Vet inte riktigt varför vi inte har det, men spela roll, all tid som inte spenderas i klassrummet njuter jag av   

Måste nog röra på mig nu, det gör ont i svanskotan av att sitta på denna stenhårda bänken, kram kram!

Presentation

Fråga mig

49 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Instagram

Instagram

Blogkeen

nellylarsson - c'est ma vie♥

Polyvore ♥

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards