nellylarsson - jag helt enkelt

Alla inlägg den 2 september 2013

Av Nelly - 2 september 2013 19:57

Hej. Är redan trött  , måste ändå läsa igenom engelska texten några gånger. Orkar inte plugga alls, känns nästan meningslöst att göra det, vi går ändå i skolan till iaf 15.00 typ varje dag. Så orka plugga ännu mer sen det, nej, det orkar man bara inte.


Idag har inte mått jättebra  , alltså mentalt. Jag har haft huvudvärk ibland och har varit trött och inte riktigt hängt med. Det har hängt med sedan förra veckan, men det är nog lite stress också över skolan  . 

Men det går nog över när dansen kommer igång nästa vecka, får se om jag fortsätter på onsdagarna, men måndagarna, där stannar jag! Jag slutar inte! Haha!


Nej, nu har jag kollat på youtube klipp jättelänge, det tar längre tid än ni tror att skriva ett inlägg. Ska ta och fixa gympapåsen och läsa texten en gång till nu. Kram kram!


Presentation

Fråga mig

49 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Instagram

Instagram

Blogkeen

nellylarsson - c'est ma vie♥

Polyvore ♥

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards