nellylarsson - jag helt enkelt

Alla inlägg den 14 september 2013

Av Nelly - 14 september 2013 19:15

Tänkte visa mitt smink som jag brukar ta med mig till skolan om jag skulle behöva fixa till det under dagen, eller om jag inte hunnit sminka mig på morgonen.

Let's start!

Fit Me concealer 20 från Maybelline

 

Dream Fresh BB-Cream från Maybelline

 

L'Oréal  True Match powder, seriöst jag kan inte leva utan den!

 

Blush "Touch of radiance" från Lumene

 

Solpuder från H&M

 

Ögonbrynspenna från The Body Shop

 

"The falsies feather-look" mascara från Maybelline

 

Och sist en svart kajal från Julia (tidningen) (orkar inte köpa en dyrare)

 

Hehe, den får funka så länge  

 

Spegel från Kicks, ögonfransböjare från H&M tror jag. Hoppas ni gillar mitt inlägg, kram!

Av Nelly - 14 september 2013 17:20

Hej. Har idag tränat igen, kände att jag behövde komma iväg och röra på mig, alltså göra något annat än dans. Visst jag älskar att dansa, men jag älskar också cardio. Annars har jag bara pluggat lite franska och kollat lite på YouTube. Elvira är på handbollsmatch, och hon kommer inte hem förrän ikväll, så det är lite tomt här hemma med bara mig och mamma.

Har också kollat efter en ny väska, vet ni någon hemsida som har snygga väskor? Som typ skulle gå att ha i skolan, måste få plats med datorn i och lite mer, typ böcker och vatten. Känner att jag behöver uppdatera lite, allt hemma känns så vanligt, och lite tråkigt. Inget nytt här liksom. Jaja, får bara vänta till jag får min månadspeng helt enkelt.  

Ska äta ett päron nu, har inget att göra. Kram!

Presentation

Fråga mig

49 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Instagram

Instagram

Blogkeen

nellylarsson - c'est ma vie♥

Polyvore ♥

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards