nellylarsson - jag helt enkelt

Alla inlägg den 16 september 2013

Av Nelly - 16 september 2013 10:29

Hej, idag börjar jag 12.30, såååå skönt!!! MEN, vi slutar också halv fyra, ingen stor skillnad mot vanliga dagar men, ja. Har hälsodag idag, mest för att det är Nordlyckeloppet idag, men kommer inte springa i år, synd. Skulle gärna, gick förra året. Dansen börjar nämligen precis efter loppet startar, så det går liksom inte.

Just nu så regnar det så in i helsike, jag menar verkligen ÖSREGNAR! Hur mycket kan det regna på bara förmiddagen? Föredrar att det regnar i flera dagar, men att det inte regnar för mycket, som typ idag. Inte att allt kommer på en eller två dagar. Anyway, hösten är en mysig  årstid, regn är inget problem när man ändå stannar hemma. Det är rätt mysigt att sitta inne med en kopp te, en film och en filt.

Nu ska jag nog läsa lite i Hunger Games och, jag vet inte bara ta det lungt. Kram!

 

Presentation

Fråga mig

49 besvarade frågor

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Instagram

Instagram

Blogkeen

nellylarsson - c'est ma vie♥

Polyvore ♥

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards